پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
سرپرست حجاج ایرانی ابراز امیدواری کرد که حج تمتع سال آینده، حجی مطلوب باشد تا در نتیجه مقدمات سفرعمره نیز فراهم شود.

شعارسال:سرپرست حجاج ایرانی ابراز امیدواری کرد که حج تمتع سال آینده، حجی مطلوب باشد تا در نتیجه مقدمات سفرعمره نیز فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در سال ۹۶ با اشاره به هماهنگی و وحدت موجود میان بعثه و سازمان حج تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آرامش خوبی در حوزه حج و زیارت وجود دارد و انتظار داریم در سال ۹۷ شاهد برگزاری حجی آرام و مطلوب باشیم تا انشاءالله مقدمات سفرعمره نیز در سال آینده فراهم شود.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این جلسه از اعزام زائران حج آینده به عربستان از اوایل ماه ذی القعده خبر داد و حداقل طول سفر را ۲۸ و حداکثر آن را حدود ۴۰ روز اعلام کرد.

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت نیز در توضیح برنامه‌های حج و زیارت اظهار کرد: ثبت نام قطعی بیش از هفتاد هزار نفر از دارندگان فیش‌های اولویت دار در کاروان‌ها انجام شده است و ثبت نام ظرفیت باقیمانده در برخی استان‌ها نیز با آرامش ادامه دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار28 اسفند96،کدخبر: 674247 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین