پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۷۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همزمان با هشتمین روز از اجرای طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی یک فروند اسکله شناور مخصوص گردشگری در بندرگاه تالاب بین المللی آذینی سیریک نصب شد.

شعار سال: اله مراد عفیفی پور روز شنبه در گفت و گوبا خبرنگاران افزود: طول اسکله گردشگری شناور20 مترو عرض آن 5 متر است.

وی ادامه داد: ارتفاع این اسکله 150 سانتیمتر با آبخور 30 سانتیمتر و ارتفاع آزاد 120 سانتیمتری است که 3 شناور تفریحی و مسافری بطورهمزمان پهلو گیری می کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: طول پل دسترسی (رمپ) این اسکله 20 متر با عرض 160 سانتیمتر می شود و ارتفاع آن به 130 سانتیمتر می رسد.

به گفته عفیفی پور، بدنه این سازه با تکیه بر دانش متخصصان بومی و توانمندی مهندسان ایرانی از جنس فولاد دریایی درجه عالی با اخذ تاییدیه از یک موسسه رده بندی معتبر ایرانی ساخته شده است.

وی یادآور شد: در مجموع 8 اسکله فلزی شناور (پانتون) به ارزش 52 میلیارد ریال تا پایان فصل بهار سال جاری در مبادی گردشگری شهرستان های قشم و سیریک نصب و بهره برداری می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطر نشان کرد: بهره برداری از 3 فروند از اسکله های شناور در جزیره های قشم و هنگام در روز جمعه 25 اسفند سال گذشته و همزمان با آغاز طرح نوروزی، انجام شد.

عفیفی پور افزود: 3 فروند اسکله گردشگری دیگر در آینده ای نزدیک در روستاهای نزدیک جنگل حرا شامل بندر تاریخی 'لافت'، 'گورزین' و 'سهیلی' جزیره قشم نصب می شود.

وی بیان کرد: هشتمین اسکله شناور با هدف خدمت‌ رسانی ایمن تر به گردشگران جزیره قشم به زودی در جنگل حرای روستای ساحلی 'طبل' نصب می شود.

از 27 اسفند سال 96 تا کنون ( شنبه چهارم فروردین 97)افزون بر 7 هزار نفر از تالاب بین المللی خور آذینی در شهرستان سیریک بازدید کرده اند.

شهرستان سیریک در 170کیلومتری شرق بندرعباس هرمزگان واقع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 82870122 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
همین رسیدگی های گردشگری در استان میتونه راه رو برای رونق گرفتناین صنعت باز کنه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
ایشالله واقعا روز به روز در این سنعت شکوفا تر بشه استان
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین