پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال چهار هزار نفر نیروی مرزبانی با استفاده از 150شناور، امنیت دریایی و ساحلی مسافران استان را تامین می کنند.

شعارسال: فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال چهار هزار نفر نیروی مرزبانی با استفاده از 150شناور، امنیت دریایی و ساحلی مسافران استان را تامین می کنند.

سرهنگ علی اصغر خرم روی روز یکشنبه در یک نشست خبری افزود: در طرح نوروزی 97، مرزبانی با 25 ایستگاه خدماتی و سلامت، در اسکله ها و نوار ساحلی حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: جلوگیری از تردد شناورهای تفریحی و مسافری غیرمجاز، استقرار در اماکن ورزش ها و تفریحات دریایی از جمله مراکزی که جت اسکی اجاره می دهند و ساماندهی موتورهای چهارچرخ ساحلی و جلوگیری از ورود خودرو به ساحل و رفتارهای خطرناک ترافیکی در این محدوده ها از دیگر برنامه های طرح ویژه نوروزی مرزبانی است.

سرهنگ خرم روی در تشریح عملکرد مرزبانی نیز اظهار داشت: از ابتدای امسال تا 18اسفند، سه میلیون و 800 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان هم چنین از کشف 10تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی تا تاریخ یاد شده خبر داد و اضافه کرد: با توجه به دشواری های عملیات دریایی، کشف هر یک کیلوگرم مواد مخدر در دریا، به اندازه کشف یکصد کیلوگرم مواد مخدر در خشکی ارزشمند است.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده توسط مرزبانی از ابتدای امسال تا 18 اسفند را سه هزار و 500میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 140درصد افزایش داشته است.

به گفته سرهنگ خرم روی کشف 860 قبضه سلاح غیرمجاز از دیگر دستاوردهای امسال مرزبانی است که 700 قبضه از سلاح های کشف شده غیرمجاز، اسلحه شکاری است.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: در بخش برخورد با تجاوزهای مرزی ، 9فروند شناور خارجی که وارد حریم آب های ایران شده بودند توقیف شد و در راستای همکاری های مرزی ، 52 نفر از دریانوردان ایرانی که به اشتباه وارد آب های کشورهای همسایه شده بودند تحویل گرفته شدند و 62دریانورد کشورهای همسایه نیز به نیروهای مرزبانی این کشورها تحویل داده شدند و 20فروند شناور توقیفی نیز مبادله شد.

سرهنگ خرم روی همچنین از شناسایی و دستگیری 869نفر از اتباع خارجی غیرمجاز شاغل در شناورهای ایرانی خبر داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 82858579، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
خوشبختانه در عرصه امنیت دریایی ایران امروزه پیشرو و پرچمدار کشور های جهان است و خیلی خوب عمل کرده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
راهزن ها برایشان فرقی نیمکند که در دریا باشید یا در خشکی ؛ آن ها همیشه آماده برهم زدن امنیت مردم اند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
واقعا خدا بهشون خیر و برکت بده که این همه تلاش میکنن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
واقعا مردم از هرکسی گله داشته باشن از این نیروهای نرزبانی به غایت متشکرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین