پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۹۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
رییس پلیس پایتخت رکن اساسی امنیت کشور را مقبولیت پلیس در میان آحاد جامعه دانست.

شعارسال: سردار رحیمی در جمع مشاوران نخبه جوان به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف مدیریتی اشاره کرد و گفت: پلیس پایتخت هم در درون سازمان و هم در بخش برون سازمانی تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های جوانان و نخبگان به بهترین نحو استفاده مطلوب کند.

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه مقدماتی از سوی فرماندهان و روسای پلیس پایتخت با مشاوران نخبه جوان خاطرنشان کرد: قصد داریم تا از هوش و نظر این فرهیختگان در راستای اهداف پلیس پایتخت استفاده کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: هیچ سازمان یا نهادی به اندازه پلیس با مردم و طیف‌های مختلف جامعه در ارتباط نیست و از آ‌نجا که باور داریم پلیس باید با بدنه جامعه و اقشار مختلف مردم ارتباط داشته باشد تلاش می‌کنیم از نظرات بخش‌های مختلف جامعه در راستای اهداف پلیس استفاده کنیم.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه رکن اساسی امنیت کشور مقبولیت پلیس در میان آحاد جامعه است، تصریح کرد: از آنجا که ارتباط پلیس با بدنه جامعه بسیار زیاد است، زمانی می‌تواند موفق باشد که راهبردی، جامعه‌محور و مردم مداری داشته و این مساله در تمام سطوح پلیس برقرار شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه باید به مسائل امنیتی نگاهی اجتماعی داشت، گفت: اکنون قصد داریم با هماهنگی‌های معاونت اجتماعی پلیس پایتخت فرهنگ یارپلیس را در راستای ارتقای نظم و امنیت جامعه راه‌اندازی کنیم و این موضوع به زودی کلید خواهد خورد.

وی تاکید کرد: نگاه پلیس به مسائل اجتماعی است و پلیس ایران در عملکرد مدیریت با پلیس دیگر کشورها متفاوت است. پلیس ایران بسیار مردم‌مدار و علاقمند به مردم و در کنار آنها است در حالی که پلیس دیگر کشور رفتاری آمیخته با خشونت با مردم دارند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مدیریت اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: نمی‌توان با مدیریت سنتی و قدیمی جامعه و ناهنجاری‌های آن را کنترل و مدیریت کرد بلکه باید با استفاده از توانمندی‌های جوانان و نظرات هوشمندانه آنها به شکل مردم محوری مدیریت شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1397، کدخبر: 617428، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
این حرف واقعا درسته
این که عده ای دارن به هر بهانه ای جایگاه پلیس در جامعه رو تضعیف میکنن نشون از بی درایتی و دشمنیشون با این ملت داره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
اگر به سمتی بریم که عاملان ایجاد امنیت از چشم مردم بیفتن واقعا هرج و مرج میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین