پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از عرضه 750 کتاب تازه منتشر شده در رابطه با دفاع مقدس توسط این سازمان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در بخش‌های کودک و عمومی خبر داد.

شعارسال:امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا گرامی» رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس  با اشاره به حضور این سازمان در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طبق سال‌های گذشته و براساس برنامه‌های مصوب سال 97، در قالب 5 غرفه در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

وی با انتقاد از تحویل دیرهنگام غرفه‌ها به ناشران عنوان کرد: مسئولین نمایشگاه کتاب تهران کارهای اجرایی این اتفاق مهم فرهنگی را دیر آغاز کردند و غرفه‌آرایی و دکوراسیون‌بندی بسیاری از غرفه‌ها دیر انجام شد.

امیر گرامی همچنین گفت: غرفه کودک در بخش ناشران کودک و غرفه‌های صریر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خط‌شکنان یزد در بخش ناشران عمومی، غرفه‌های ما برای عرضه جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در رابطه با دفاع مقدس خواهند بود.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تصریح کرد: غرفه‌های تعلق گرفته از نظر ابعاد و موقعیت، مناسب هستند. همچنین پیش‌بینی شده مسابقه کودک با اعطای جوایزی به نقاشی‌های برتر کودکانه در موضوع دفاع مقدس برگزار شود. نشست‌های تخصصی با حضور نویسندگان و مسئولین نیز برگزار خواهد شد.

امیر گرامی با اشاره به عرضه تازه‌ترین کتاب‌های دفاع مقدس بیان داشت: امسال نزدیک به 250 عنوان کتاب دفاع مقدسی در حوزه کودک و نوجوان و بالغ بر 500 عنوان کتاب در بخش عمومی نمایشگاه توسط غرفه‌های بنیاد و این سازمان عرضه خواهد شد. از همه علاقه‌مندان به ادبیات و مسئولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موسسات نیروهای مسلح دعوت می‌کنیم تا از این غرفه‌ها بازدید کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  دفاع مقدس، تاریخ انتشار12 اردیبهشت 97، کدخبر: ۲۸۹۳۷۷ ،www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
موضوعاتی مانند دفاع مقدس از جمله برترین ها و محبوب ترین ها همیشه در نمایشگاه کتاب بوده اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین