پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶
کارشناسان ضد جاسوسی واجا در پاسخ به نمایندگان اصولگرا، که از وزیر اطلاعات درباره علت عدم برخورد با فعالان محیط زیستی سؤال کرده بودند، صریحا مستدلا و مستندا اعلام کردند هیچ دلیلی بر جاسوسی آنها نیافته اند.

شعارسال: توضیح توییتری محمود صادقی در خصوص جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با کارشناسان ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: در جلسه دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کارشناسان ضد جاسوسی واجا در پاسخ به نمایندگان اصولگرا، که از وزیر اطلاعات درباره علت عدم برخورد با فعالان محیط زیستی سؤال کرده بودند، صریحا مستدلا و مستندا اعلام کردند هیچ دلیلی بر جاسوسی آنها نیافته اند.

وی افزود: در جلسه سه‌شنبه گذشته کمیسیون امنیت ملی، وزیر اطلاعات و کارشناس ضدجاسوسی واجا در پاسخ به نمایندگان اصولگرا با تشریح پرونده دُری اصفهانی اعلام کردند اتهام جاسوسی بی‌اساس بوده است. رأی دادگاه هم با فشار بیرونی بوده و حکم ۵ سال حبس، که کمتر از حداقل مجازات قانونی است نشانگر آن است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری آفتاب نیوز، تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1397، کدخبر: 522757، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
احتمال این که این ها جاسوس باشند هم وجود داشته
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین