پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان برای آب روستایی خوزستان از محل صندوق توسعه ملی و سازمان بودجه اختصاص داده شد.

شعارسال: سید حمید پورمحمدی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی خوزستان اظهار داشت: فاینانس طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی خوزستان باید انجام شود؛ مدیران استانی همت کنند و اقداماتی را که در این زمینه لازم است انجام دهند تا خیالمان از پروژه آبرسانی به منطقه شمال شرق خوزستان مانند ایذه و باغملک راحت شود.

وی افزود: فاینانس تصفیه خانه فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بندرامام انجام شد.

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بوجه کشور تصریح کرد: باید مطالعات طرح‌های تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های شوش، ایذه، بستان، بهبهان و اندیمشک هرچه زودتر بازنگری و به شورای اقتصاد ارائه شود تا پس از تصویب نیز اجرایی شوند.

وی با اشاره به تخصیص بودجه به فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان بیان کرد: با وجود اینکه به دیگر استان‌ها برای بخش فاضلاب بودجه اختصاص داده نشد اما بخش فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان در ردیف بودجه قرار داده شد.

پور محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در بحث شبکه‌های فاضلاب، مصوبه به شکلی تنظیم شد که در سال اول 30 درصد آن؛ از محل اعتبارات استانی تأمین شود.

وی تصریح کرد: 130 میلیارد تومان برای آب روستایی خوزستان از محل صندوق توسعه ملی و سازمان بودجه اختصاص داده شد همچنین 12 درصد اعتبارات کل کشور نیز از این صندوق بود.

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: فاز اول طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری رو به اتمام است و برای شروع فاز دوم نیاز به تأمین آب بود که در این باره بیش از ده‌ها نامه به وزرات نیرو ارسال کردیم.

وی با اشاره به فاز دوم این طرح بیان کرد: در فاز دوم، تأمین آب مطمئن برای مهم بود که وزارت نیرو به تامین آن متعهد شد همچنین برای فاز دوم به تأمین اعتبار با رقم بالا نیز نیاز داریم.

پور محمدی با اشاره به ظرفیت بالای خوزستان در بخش کشاورزی گفت: ظرفیت کشت چغندر قند در خوزستان به حدی بالا است که امکان راه اندازی چند کارخانه دیگر در این مورد نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: ساخت این کارخانه‌ها باعث مدیریت مصرف آب، افزایش بهره‌وری و تولید، اصلاح الگوی کشت و اشتغال زایی می‌شود به همین خاطر برای تأمین اعتبارات تسهیلات در حوزه یاد شده تلاش می‌کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1722831: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
خدا رو شکر
انشاالله تصفیه فاضلاب بتونه به مزارع خرمای خوزستان هم کمک کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین