پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
در این فروشگاه‌های انگلستان ماگ‌ها، ساک‌های خرید و گیفت‌های کوچکی که بروی آن تصاویری از شاهزاده هری، مگان مارکل، پرنسس دیانا و ملکه انگلستان دیده می‌شود در دسترس مردم قرار گرفته است.

شعار سال: در آستانه ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل فروشگاه‌های انگلستان چهره متفاوتی به خود گرفته است.

در این فروشگاه‌ها، ماگ‌ها، ساک‌های خرید و گیفت‌های کوچکی که بروی آن تصاویری از شاهزاده هری، مگان مارکل، پرنسس دیانا و ملکه انگلستان دیده می‌شود در دسترس مردم قرار گرفته است.

هری که بعد از پدر، برادر بزرگتر و برادرزاده‌هایش، ششمین نفر در سلسله مراتب جانشینی تاج و تخت در انگلستان است، در تاریخ 19 می سال جاری با مارکل ازدواج خواهد کرد و به "ناتینگهام کاتج" در کاخ کنزینگتون در مرکز لندن نقل مکان خواهد کرد.

مگان مارکل، بازیگر آمریکایی و ستاره سابق سریال Suits نیز پس از ازدواج با شاهزاده هری، آپارتمان خود را در تورنتو را ترک کرده و به لندن خواهد آمد تا وظایف خود به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی را انجام دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 97، کد مطلب: 359054، www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
این ملکه انگلستان قصد مردن نداره؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین