پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۲۸۱۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه از یکم تا ۲۱ اردیبهشت میزان واردات ۵ درصد و صادرات نیز ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است از تدابیر دولت برای کنترل بازار ماه رمضان خبر داد.

شعار سال : مسعود کرباسیان، در خصوص حضورش در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون اقتصادی برای بررسی سوال نمایندگان مجلس صورت گرفت و این حق قانونی نمایندگان است تا از وزرا سوالات خود را مطرح کنند.

 کرباسیان ادامه داد: در نشست امروز که بیشتر جنبه تبیینی داشت از سوی بنده و معاونان وزارت اقتصاد گزارش‌هایی به نمایندگان سوال کننده ارائه شد.

وی در خصوص خروج آمریکا از برجام و تاثیرات بر اقتصاد کشور تصریح کرد: دولت تدابیر لازم را از قبل اتخاذ کرده بود و با توجه به تصمیم دولت و همکاری مجلس روند واردات و صادرات منطقی شده است و آمار واردات و صادرات روی سایت گمرک قرار گرفته است به نحوی که از ابتدای اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت ماه میزان واردات ۵ درصد رشد داشته و صادرات نیز با رشد ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روبرو شده است.

این عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: در آستانه ماه رمضان دولت تدابیری را اتخاذ کرده تا ثبات در بازار ایجاد شود و با توجه به اینکه کالاهای وارداتی با ارز مصوب وارد کشور می‌شود باید تاثیرات واردات به نرخ ارز مصوب در بازار مشخص شود.

وزیر اقتصاد یادآور شد: دولت عزم جدی دارد تا در بازارها ثبات ایجاد شود و در این راستا بازار رصد خواهد شد، نکته دیگر اینکه به موضوع کنترل نوسانات ارزی رسیدگی می‌شود

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تجارت نیوز ، تاریخ انتشار 25 اردبیهشت 97، کدخبر: 247402 ،www.tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
این میزان هنوز هم آن چنان که باید شایسته کشور نیست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
ای کاش هروز شاهد صادرات بیشتر نسبت به قبل بودیم و ارز بیشتری وارد کشور میشد پتانسیل ما خیلی بالا تر از 30 درصده
ن.ف83
ناشناس
Germany
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
بعد باز بیاید بگید تو دولت تدبیر امید پیشرفت نداشتیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین