پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۹۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
کنوانسیون بین‌المللی املاک و مستغلات (Fibaci) طی مراسمی با حضور ۲۷۰ عضو از ۷۰ کشور جهان مصطفی قلی خسروی ؛ پدر املاک و مستغلات ایران را به‌عنوان رئیس این کنوانسیون در ایران انتخاب کرد.

شعارسال: این مراسم با حضور اعضا از ۷۰ کشور جهان در هتل دوبی برگزار شد. مصطفی قلی خسروی پیشینه ۵۰ ساله در حوزه مسکن دارد و همین مسئله باعث شد که با اکثریت آرا انتخاب شود.

در این مراسم فرخ محمود؛ رئیس فدراسیون بین‌المللی املاک و مستغلات ضمن معرفی و تقدیر از حضور سازنده قلی خسروی در حوزه املاک و مستغلات ایران، اظهارکرد: از اقدامات ارزشمند وی مدرنیزه کردن معاملات املاک در دوره ریاست‌اش در اتحادیه مشاوران املاک و مستغلات ایران است.

وی درباره دیگر اقدامات وی، گفت: تاسیس آموزشگاه، تاسیس دانشگاه علمی کاربردی و ایجاد انجمن حقوقی املاک و مستغلات در ایران دیگر اقدامات وی است.

خلیل محمود در پایان درباره تاثیر ایجاد کد رهیگیری در معاملات املاک، گفت: حضور آقای خسروی در Fibaci در ایجاد تعاملات و همکاری‌های بین اعضا و فعالان این حوزه می‌تواند تحولات ارزشمندی را ایجاد کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گسترش ، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت1397 ، کدخبر: 32769: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین