پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۸
شهرهای مادرید و بارسلون در اسپانیا هر سال میزبان دو رویداد پزشکی می‌شوند.

شعارسال: اسپانیا قصد دارد تا دو سال آینده یکی از سه پرچم‌دار صنعت گردشگری سلامت شود. در همین راستا هم چند سالی که سعی دارد رویدادهای پزشکی سلامت را به جاذبه‌های گردشگری سلامت خود اضافه کند.

نمونه این رویدادها «نمایشگاه سلامتی وکیفیت زندگی مادرید» است که به تازگی در شهر مادرید و در کشور اسپانیا برگزار شد. این رویداد از ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز میزبان علاقه‌مندان بود. به گفته مسئولان برپایی این رویداد نمایشگاه سلامتی وکیفیت زندگی مادرید محفلی برای ملاقات تمام علاقمندان مراقبت های بهداشتی طبیعی و پایدار است و سعی می‌کند راهی برای اشاعه فرهنگ زندگی سالم در جامعه پیدا کند.

فعالان حرفه ای صنعت پزشکی و حتی جامعه مصرف کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر دباره آخرین پیشرفت ها و آخرین اخبار ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات و کالاها در این نمایشگاه حضور به هم می رسانند. در این رویداد انواع مکمل های غذایی، محصولات تولید شده برای مصارف خاص غذایی، تغذیه اکولوژیکی، محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی، درمان های طبیعی و تمام محصولات و خدمات مرتبط با بهداشت و سلامت به نمایش در می‌آید.

در کنار رویداد سلامتی وکیفیت زندگی مادرید، بارسلون نیز هر سال با رویداد «آزمایشگاه پزشکی اروپا» سعی دارد سهمی از گردشگری سلامت اسپانیا را به خود اختصاص دهد. این رویداد که هر سال در آستانه پاییز برگزار می‌شود. فرصتی برای معرفی و بازاریابی برند‌های معتبر پزشکی به شمار می‌آید. به تعبیر بهتر می‌توان گفت این رویداد اسپانیایی سکوی پرتاب فعالان صنعت پزشکی به شمار می‌آید.

البته باید این نکته را هم در نظر داشت که رویدادهای آزمایشگاه پزشکی در سراسر جهان از آفریقا گرفته تا آسیا و خاورمیانه همواره با استقبال بسیار بالایی روبه‌رو می‌شوند. نمایشگاه بهداشت و درمان قزاقستان (KIHE) ، نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی برزیل (Hospitalar)، نمایشگاه پزشکی روسیه MEDIMA نمایشگاه تجهیزات پزشکی آفریقا (Africa Health) از جمله رویدادهای مشابه به شمار می‌آیند. موفقیت این رویدادها باعث شده که امیدها برای رونق هرچه بیشتر نمایشگاه پزشکی اروپا به میزبانی بارسلون روز به روز بیشتر می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار:31اردیبهشت1397 ، کدخبر: 32810: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
این رویداد ها بهانه ای میشوند که به گردشگری سلامت هم در جهان توجه کنیم و برنامه هایی برای آن را در ایران پیاده کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین