پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است کره شمالی صرفا اقدام به انهدام تأسیسات آزمایشگاهی هسته‌ای فرسوده خود به‌عنوان پیش‌شرط مذاکره با آمریکا کرده که همین باعث اعلام کاخ سفید مبنی بر لغو مذاکره شده است.

شعارسال: محمدجواد ابطحی، با اشاره به انهدام تأسیسات آزمایشگاهی هسته ای کره شمالی به عنوان پیش شرط مذاکره با آمریکا گفت: در بحث کره شمالی نقش روسیه و چین را باید بیشتر دید به خصوص چین در تصمیمات کره شمالی بسیار اثرگذار است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه کره شمالی تأسیسات هسته ای خود را نابود نکرده بله صرفا تأسیاست آزمایشگاهی خود را منهدم کرده است، عنوان کرد: این تأسیسات آزمایشگاهی هسته ای مکان فرسوده ای بود که حتی کارکرد هم نداشت.

وی افزود: ترامپ نیز متوجه اقدام کره شمالی در نوع تأسیسات منهدم شده، است و به کمتر از خلع سلاح کره قانع نیست از این رو اعلام کرد که با کره مذاکره نمی کند.

ابطحی در ادامه به افکار عمومی که در جریان اتفاقات اخیر علیه ترامپ بسیج شده اشاره و بیان کرد: کره شمالی در اجرای پیش شرط مذاکرات زیرکی به خرج داد و به جای انهدام تأسیسات هسته ای خود صرفا تأسیسات آزمایشگاهی را نابود کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: گزارش ها نیز حاکی از این است که علیرغم اینکه کاخ سفید اعلام کرده با کره شمالی مذاکره نمی کند، ترامپ به سنگاپور سفر خواهد کرد و با اون وارد مذاکره می شود.

وی در ادامه به اهمیت بسیج افکار عمومی در یک کشور و یا در سطح بین الملل اشاره و بیان کرد: امروز ترامپ تحت فشار بسیج افکار عمومی قرار گرفته که اعلام می کند حاضر است با اون وارد مذاکره شود از این رو نباید افکار عمومی را دست کم گرفت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه پشت اقدام کره شمالی تفکر چینی قرار دارد، خاطرنشان کرد: چین که طراح اصلی اقدامات کره شمالی است هیچگاه موقعیت خود را در اقیانوس آرام تضعیف نکرده و شبه جزیره کره را در اختیار آمریکا قرار نمی دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 6خرداد1397 ، کدخبر: 385853: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
آمریکا فکر کرده که سیاستی که با ایران به کار گرفت را میتواند با خیال راحت علیه کره به کار بگیرد اما کره از این موضوع کاملا اگاه است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین