پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
فعال اصولگرا گفت: اگر مسایلی که در کشور مطرح می شود مبنی بر اینکه باشد که آن موضوعات از نوع محرمانه است منجر می شود که خود به خود بین مردم شکاف و نگرانی ایجاد شود.

شعار سال: امیر رضا واعظ آشتیانی (فعال اصولگرا و معاون اسبق وزیر صنایع) با اشاره در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام از وزرای دولت روحانی و همچنین برخی از افراد اصلاح طلب بیان داشت: حضو چهره ها و گروه های مختلف در چنین مراسمی می تواند در کاهش کدورت ها بین گروه های سیاسی بسیار تأثیر گذار باشد.

آشتیانی در ادامه تاکید کرد: تحلیل بنده بر این است که بخشی از اختلافاتی که بین گروه های سیاسی وجود دارد نشأت گرفته از کدورت ها است نه مباحث سیاسی و نگاه های سیاسی.

وی درادامه افزود: برگزاری نشست ها بین گروه های سیاسی می تواند در کاهش تنش و در حین حال در اتمام کدورت ها نقش به سزایی داشته باشد و همین عامل می تواند تأثیرخوبی در انسجام و وحدت گروه های سیاسی داشته باشد از طرفی ما امروزه درشرایطی هستیم که شاهد تلاش آمریکایی ها برای ایجاد فضای غبار آلود و ایجاد تنش درمیان جامعه ایرانی است و به نوعی تلاش آن ها مبنی براین است که گروه های سیاسی داخل ایران با هم موعظه تقابلی داشته باشند.

واعظ آشتیانی گفت: در حقیقت این نشست ها و دیدارها با مقام معظم رهبری می تواند به نوعی فضا را به نزدیک شدن به یک مفاهمه منجر کند.

این فعال اصولگرا درادامه گفت و گوی خود در پاسخ به این نکته که در شرایط فعلی با توجه به اتفاقاتی که پیش آمده گفت وگوی ملی چقدر می تواند تأثیر گذار باشد و بتواند شکاف و بی اعتمادی موجود مردم را ترمیم کند به خبرنگار سیاسی گفت: باید بگویم بی اعتمادی به عملکرد مسئولین بر می گردد ولی اگر بی اعتمادی در بین بخشی از مردم جامعه مشاهده شد به عملکرد آن نهاد نیز مربوط می شود.

وی گفت: ما باید ببینیم در عملکردهایمان در قوای مختلف مشکل از کجا نشأت می گیرد که موفق نشده ایم یک رابطه دوسویه با مردم ایجاد کنیم و در حین حال در انتقال مشکلات با مردم نتوانستیم مسایل را خوب مطرح کنیم.

این فعال اصول گرای با اشاره به اینکه برخی از صبحت ها را می شنویم که نمایندگان مجلس از وزرا سئولاتی را می کنند می گویند محرمانه است خاطر نشان کرد: پس اگر مسایلی که مطرح می شود مبنی بر این باشد که این موضوعات به صورت محرمانه هستند پس بیانگر شکاف بین مردم و ایجاد نگرانی بین آن هاست.

وی در ادامه گفت: فلذا چه خوب است که مسئولین یک آسیب شناسی نسیت به رفتار و عملکرد مدیران خود داشته باشند و ببینند مدیرانی که گماردند آیا توانمند و انقلابی و در حین حال مدیران جسور و شجاع هستند یا نه!

آشتیانی با بیان اینکه آیا این مدیرانی که آمده اند می توانند ضوابط قانون را اجرا کنند یا اینکه قانون را با سلیقه خود اعمال می کنند گفت: مردم بیشتر نگرانی هایشان در همین بخش است، مردم می گویند چرا باید برخی از مدیران و خانواده ی آن ها از رانت هایی بهره ببرند و بتوانند ثروت های افسانه ای برای خود مهیا کنند و نیز شکاف بین غنی و ضعیف را روز به روز بیشتر کنند .

وی در ادامه افزود: مردم بیشتر رنج از بی عدالتی توسط برخی از مدیران می ببرند و این موضوع بسیار با اهمیت است که باید به آن توجه کرد. ولی در مجموع چه خوب است مدیران ما همواره آسیب شناسی را در اولویت فعالیت های خود داشته باشند و نقاط تاریک کارهای اجرایی خود را مرمت بکنند و به سمت و سویی بروند که خدمتگذاری بی منت برای مردم واقع شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری گیلان بهتر، تاریخ انتشار 10 خرداد 97، کد مطلب: 22385، www.gilanbehtarnovin.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
شکاف میان مردم باعث شده است اتحاد سابق میان ایرانی ها وجود نداشته باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین