پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند:به فضل الهی و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سال‌های گذشته، قوی تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.
شعارسال: فردا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و به رسم هر سال، مردم مسلمان کشورمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان ها خواهند آمد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان در حرم حضرت امام(ره) حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را بسیار مهم خواندند و فرمودند: به فضل الهی و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سال های گذشته، قوی تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان عرب منطقه تصریح کردند: امروز روز عمل و اقدام شما است و باید خود را برای پیشرفت و استقلال و آزادی کشورهایتان آماده کنید.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به خضوع و ذلت برخی دولت های عربی در مقابل امریکا و عدم اتخاذ موضع قوی برابر دشمن صهیونیستی، افزودند: برخی دولت‌های عربی، اکنون دشمن ملت‌های خود شده اند و در چنین شرایطی مسئولیت جوانان غیور عرب، بر هم زدن این معادله باطل است.

ایشان با تأکید بر اینکه آینده متعلق به جوانان است و آنان باید با عمل و ابتکار، خود را برای آینده آماده کنند گفتند: اگر آینده به درستی ساخته شود، قطعاً همه ملت‌های مسلمان و عرب، به خصوص جوانان این کشورها، از آن بهره مند خواهند شد.

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان کشورهای اسلامی گفتند: از هیمنه جبهه کفر نهراسید و به وعده نصرت الهی ایمان راسخ داشته باشید.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس تأکید کردند: حضور در این راهپیمایی و دفاع از مردم مقاوم و مجاهد و مظلوم فلسطین، در واقع گامی مهم در مسیر ساختن آینده بهتر است.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17 خرداد 97 ، کدخبر: 4314658 ، mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
امیدواریم اسرائیل همانطور که رهبر انقلاب فرمودند 25 سال آینده را نبیند و سریع تر گورش را گم کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین