پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: روز قدس بیانگر همبستگی مسلمانان جهان در مبارزه با ظلم و بی عدالتی است.

شعار سال: همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، فریدون الله یاری با صدور پیامی، عموم هم استانی های محترم را به شرکت فراگیر در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت نمود. در این پیام آمده است:

براستی روز قدس که به عنوان میراث جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، همواره فرصتی است تا مسلمانان و پیروان راستین پیامبر اکرم(ص) با تاسی به ایشان به پا خاسته و با ظلم و بی عدالتی مبارزه نمایند.

و این در حالی است که هفتاد سال است صدای مظلومیت مردم فلسطین بلند است و کمتر سازمان و نهاد بین المللی است که پاسخی شایسته به صدای عدالت خواهی یک ملت در رنج بدهد.

پس همگی به ویژه همکاران محترم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و همچنین عموم هم استانی های عزیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با شرکت پر شور در این راهپیمائی، ضمن پاسداشت میراث ارزشمند امام راحل (ره) تلاش می کنیم تا با صدائی رسا، پیام مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بکشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ 17 خرداد 97، کد مطلب: 230174: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین