پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: یکهزار و 800 منهول فاضلاب به طول 50 کیلومتر از ابتدای امسال در این شهر سمپاشی شده است و عملیات سمپاشی و شست و شوی شبکه فاضلاب با هدف رعایت بهداشت عمومی شهروندان در آستانه شروع فصل گرما همچنان ادامه دارد.

شعار سال: سلطانعلی ولیزاده افزود: امسال بیش از هفت هزار و 160 منهول فاضلاب در خوی سمپاشی و بیش از 315 کیلومتر از شبکه فاضلاب این شهر تا پایان نیمسال اول سال جاری شست و شو داده می شود.
وی اضافه کرد: عملیات سمپاشی منهول ها و همچنین شست و شوی شبکه فاضلاب با شروع فصل تابستان به دنبال مبارزه با حشرات موذی در راستای بهبود کیفیت کار شبکه و گرفتگی های احتمالی انجام می شود.
وی ادامه داد: عملیات سم پاشی منهول ها و شست و شوی شبکه فاضلاب گامی در جهت ارتقای سلامت عمومی شهروندان بوده و هزینه بهره برداری و نگهداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب سالانه بالغ بر هفت میلیارد ریال است.
39 هزار و 854 انشعاب فاضلاب شهری در خوی وجود دارد و طول شبکه فاضلاب در این شهرستان 317 هزار و 862 متر است؛ خوی با 385 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت استان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 17 خرداد 97، کد مطلب: 82935873: www.irna.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین