پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا دستوراتی را برای ممانعت از تحویل پیکر شهدای انتفاضه به خانواده هایشان، صادر کرده است.

شعارسال: 'بنیامین نتانیاهو' اخیرا به ارتش رژیم صهیونیستی دستور داده است، تا اطلاع ثانوی از تحویل پیکر مبارزان فلسطینی که در عملیات های شهادت طلبانه توسط نظامیان صهیونیست به شهادت می رسند،به خانواده هایشان خودداری شود.

نتانیاهو از موشه یعلون وزیر جنگ این رژیم خواسته است، برنامه تحویل پیکر فلسطینی هایی را که در جریان عملیات های ضد صهیونیستی شهید می شوند، متوقف کند.

نتانیاهو از این بیم دارد که تحویل پیکر شهدای فلسطینی، باعث تشدید نارامی ها در سرزمین های اشغالی و اقدامات تحریک آمیر علیه صهیونیست ها شود.

رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر و از زمان آغاز انتفاضه قدس تاکنون، اقدام به سرکوب و کشتار فلسطینیان در بیت المقدس و کرانه باختری اشغالی کرده است و همچنان پیکر 16شهید فلسطینی را که در جریان عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسده اند، در اختیار دارد و از تحویل آنها به خانواده هایشان امتناع می کند.

سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر 2015 (9مهر) صحنه اعتراض های گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی فعالان حقوق بشری، از زمان آغاز انتفاضه سوم فلسطینی ها تاکنون بیش از 200 فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 11 فروردین 1395، کدمطلب: 82016237 (5249826) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین