پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پوشش ۲۶ هزارکودک در سازمان بهزیستی خبر داد.

شعار سال: علی ربیعی در مراسم افطار شیرخوارگاه آمنه با بیان اینکه سالانه ۳۰۰۰ کودک از این ۲۶ هزار نفر از سازمان بهزیستی خارج می‌شوند و به همان میزان نیز کودکان جدید تحت پوشش قرار می‌گیرند، گفت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار معلول جسمی و حرکتی نیز تحت پوشش این سازمان قرار دارند. همچنین ۷۰۰ هزار معلول شدید و ۲۵ هزار ضایعه نخاعی نیز از خدمات سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند. وی با بیان اینکه مسئولیت معلولین ذهنی بسیار وسیع‌تر و عمیق‌تر و حیاتی‌تر است، افزود: مجموع تعداد این افراد در کشور عدد بزرگتری است؛ اما تاکنون از این تعداد مطلع شده‌ایم و به آنها خدمات می‌دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از وجود سه میلیون و ۲۰۰ هزار زن سرپرست خانوار در کشور خبر داد و افزود: مفهوم سرپرست خانوار به معنای محرومیت نیست. بلکه در دوره‌ای جدید این مفهوم مساوی با بی‌نوایی نبوده و ناشی از سبک زندگی جدید است.

ربیعی با اشاره به اینکه از این تعداد زن سرپرست خانوار ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، اظهار کرد: تعداد زیادی از زنان سرپرست خانوار نیز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار نفر و در صورت محاسبه بعد خانوار یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

ربیعی گفت: بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور به نحوی با یک نوع اعتیاد درگیر هستند، افزود: باید در این حوزه پیشگیری‌های لازم را انجام دهیم، در غیر این صورت اعتیاد تبدیل به فروپاشی اجتماعی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار --------، کدمطلب: 469492 ، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین