پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
محمدامین قانعی راد جامعه شناس و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور روز پنجشنبه (۲۴ خرداد) دنیای فانی را وداع کرد. آثار زیادی از قانعی راد برجای مانده که از آن جمله می‌توان به اجتماع علمی و تولید دانش در ایران، جامعه شناسی رشد و افول علم در ایران، جامعه شناسی کنشگران علمی در ایران و بی شمار کتاب و مقالات دیگر اشاره کرد.
شعار سال: محمدامین قانعی راد جامعه شناس و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور روز پنجشنبه (۲۴ خرداد) دنیای فانی را وداع کرد.

اکرم قدیمی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در گفت وگو با ایرنا با ابراز تاسف، خبر درگذشت این جامعه شناس پیشکسوت و از همکاران آن مرکز را تائید کرد.
قانعی راد که دانش آموخته جامعه شناسی از دانشگاه تهران بود در زمینه‌های مختلف جامعه شناسی فعالیت داشت و از چهره‌های مبرز در زمینه جامعه شناسی علم به شمار می‌آمد.
وی که تا زمان درگذشت بازرس اصلی انجمن جامعه شناسی و پیش از آن رئیس این انجمن بود؛ سال گذشته جایزه دهخدا را برای نگارش کتاب پیمایش علم و جامعه؛ تجربه جهانی و اجرای نسخه ایرانی دریافت کرد، همچنین جایزه فارابی را کسب کرده بود و سال ۹۵ نیز جایزه انجمن ترویج علم را به خود اختصاص داد.
آثار زیادی از قانعی راد برجای مانده که از آن جمله می‌توان به اجتماع علمی و تولید دانش در ایران، جامعه شناسی رشد و افول علم در ایران، جامعه شناسی کنشگران علمی در ایران و بی شمار کتاب و مقالات دیگر اشاره کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار 25 خرداد 97، کدخبر: 413940، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا فقط کسانی که ایشون رو می شناختن میتونن بفهمن جامعه شناسی در ایران چه کسی رو از دست داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین