پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور کشورمان در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی، به دعوت رسمی روسای جمهوری سوئیس و اتریش به این دو کشور اروپایی سفر می کند.
شعارسال: پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور کشورمان در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی، به دعوت رسمی روسای جمهوری سوئیس و اتریش به این دو کشور اروپایی سفر می کند، به خبرنگار فارس گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی نیمه اول تیرماه و به دعوت رئیس جمهور سوئیس برای سفری دو روزه به برن سفر می کند.

اسماعیلی تصریح‌کرد: دیدار و مذاکره با رئیس جمهور سوئیس، دیدار با ایرانیان مقیم و نیز امضای اسناد همکاری در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مهمترین برنامه های روحانی در سفر به سوئیس است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: رئیس جمهوری سپس با دعوت رسمی رئیس جمهور اتریش، برن را به مقصد وین ترک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دیدار با هموطنان مقیم اتریش، دیدار و مذاکره با رئیس جمهور و همچنین صدر اعظم اتریش و نیز امضای اسناد در عرصه های مختلف همکاری از مهمترین برنامه های پیش بینی شده ر روحانی در وین خواهد بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور را در سفر به اروپا تعدادی از وزرا و مقامات سیاسی و اقتصادی همراهی می کنند، اظهار داشت: همچنین در جریان این سفر گروهی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی کشورمان با حضور در سوئیس و اتریش با طرف‌های تجاری خود مذاکره خواهند داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  مشرق، تاریخ انتشار: 28خرداد 1397 ، کدخبر: 865900 ،www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
روحانی میتواند سران این کشور هارا برای ماندن در برجام متقاعد کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین