پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۳۶۱۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ریشه گرفتاری‌های اقتصادی ما ضعف مدیریت است که مربوط به یکی دو سال گذشته هم نیست بلکه ما بعد از انقلاب با این مشکلات مواجه بودیم.
شعارسال: ولی الله نانواکناری ریشه گرفتاری‌های اقتصادی را ضعف در مدیریت دانست و گفت: اگر در رابطه با همه مسایلی که امروز وجود دارد تدبیر ایجاد می‌شد نباید گرانی به این شکل را شاهد بودیم. البته درصدی را باید بپذیریم که در همه جهان حاکم است و ما تابع همان مسایل هستیم ولی جدای از آن، موضوع مدیریت در تدبیر معاش مردم مهم است که عدم آن این مشکلات را بوجود آورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از اینکه عادت کردیم مشکلات را به گردن هم بیندازیم تصریح کرد: این مشکلات برای یکی دو سال گذشته هم نیست بلکه ما بعد از انقلاب با این مشکلات مواجه بودیم مسیری که طی می کنیم ضعف مدیریت در این عرصه است که مشکلاتی را برای ما ایجاد می کند. ما به جای اینکه آن را اصلاح کنیم دولت قبل را مقصر می بینیم. به قول یکی از دوستان اگر خدا احمدی نژاد را نمی‌آفرید اینها چکار می‌کردند!. دوره قبل از آن اگر خدا آقای خاتمی را نمی‌آفرید آقای احمدی نژاد چکار می کرد! بدبختی جامعه ما این است که به جای اینکه مشکلات را حل کنیم گناه را به گردن دیگری می‌اندازیم. باید وحدت ملی ایجاد شود و همه باور کنیم که می‌توانیم و در مسیر سازندگی حرکت کنیم. ما در دوران دفاع مقدس ۸ سال جنگ را اداره کردیم این بهترین تجربه است ولی در سال‌های بعد از جنگ از تجربه‌ای که داشتیم استفاده نکردیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با تأکید بر اینکه می‌تواند بحث قاچاق کالا را در طی یک سال حل کند اظهار کرد: اگر به من این اختیار را بدهند که بحث قاچاق کالا را حل کنم قول می دهم در عرض یک سال ۷۰ درصد مسایل قاچاق حل شود. در مرحله اول سراغ کسانی می روم که در زمینه قاچاق گردن کلفت کردند و سپس تکلیف قاچاقیان دانه ریز را مشخص می کنم. من این چیزهایی که می‌گویم را تجربه کردم. در تهران آقای لاری وزیر کشور وقت به من زنگ زدند و وضعیت شهر تهران که توسط تعداد زیادی معتاد که در سطح شهر تلو می خوردند را برای من گفتند. من به ایشان گفتم یک قاضی به من دهید که بر اساس قانون حکم براند و ۶ ماه به من فرصت دهید اگر یک نفر معتاد در سطح شهر دیدید به شما جایزه می دهم. در عرض سه ماه به آقای لاری زنگ زدم و گفتم الان اگر معتادی را در سطح شهر دیدید که چهره اش بر هم زننده زیبایی شهراست به من بگویید.

نانواکناری در پایان خاطرنشان کرد: امروز هم مدعی هستم. الان هم اگر قاضی قاطع با همین نیروی موجود و توانمندی به من دهند من ۷۰ درصد مشکل قاچاق را هم می کنم. مطمئنا ما اگر قاچاق را حل کنیم تولید، عرضه و مشتریانی که بتوانند چرخ این اقتصاد را بگرداند می توانند مشکلات را حل کنند ولی متاسفانه این کار را نکردیم. ما نمی‌خواهیم با آنها مبارزه شود. عده‌ای دست اندر کار داخلی و خارجی نفوذ کردند و اجازه این مبارزه را نمی دهند و به دنبال این هستند که کشور را به یک مسیر انحرافی بکشانند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1397 ، کدخبر: 587353 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
خب وقتی وزیر ها و روسای اون دوران رو به طور کلی کنار میذاریم و اونارو خلع پست میکنیم نباید هم انتظار همچین مدیریتی چون قبل رو داشته باشیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
ایران مدت هاست که از نبود یک الگوی درست مدیرتی در کشور رنج میبرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین