پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
«در فضای عمومی و فضای مجازی متأسفانه توهین و اهانت و تهمت زدن به یکدیگر از سوی جمعی رایج شده است که اینها گناه کبیره است؛ روح پرداختن به یکدیگر را بگذارند برای وقت دیگر. الان که دشمن مقابل ما ایستاده است در راستای وحدت حرکت کنند.»

شعارسال: «در فضای عمومی و فضای مجازی متأسفانه توهین و اهانت و تهمت زدن به یکدیگر از سوی جمعی رایج شده است که اینها گناه کبیره است؛ روح پرداختن به یکدیگر را بگذارند برای وقت دیگر. الان که دشمن مقابل ما ایستاده است در راستای وحدت حرکت کنند

این قسمتی از صحبت امروز رهبر انقلاب است که به نظر من علاج بخشی از دردهای جامعه را با خود دارد.

حقیقت آن است که امروز رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به لزوم وحدت و انسجام ملی، به یکی از قواعد مهم این امر حیاتی توجه دادند. نگاه تیز بین ایشان به خوبی بر یکی از اموری متمرکز شد که در سالهای اخیر مانند خوره، اعتماد ملی و وحدت همگانی را تضعیف می کند.

هر که با تاریخ انقلاب آشنایی داشته باشد، می پذیرد که تخریب مسئولان نظام از سالهای نخست انقلاب توسط ضد انقلاب کلید خورد و بعد ها متأسفانه در دوره هایی توسط نیروهای انقلاب نیز به وقوع پیوست.

منصفانه باید اذعان کرد که این اشتباه که امروزه دیگر می توان آن را «خیانت» نامید، تنها از یک جریان سیاسی خاص سر نزده است؛ هم بزرگان جریان چپ و هم بزرگان جریان راست، مشمول این تخریب بوده اند. البته اگر بخواهیم از حق نگذریم ، باید بگوییم در مواردی این تخریب ها سازمان یافته و به صورت گسترده تر در مورد برخی از شخصیت ها و توسط برخی از خودی ها اعمال شده است.

از سالها ی دور که بگذریم در همین ماه های اخیر ، موج نفرت پراکنی نسبت به رؤسای سه قوه در فضای مجازی به صورت گسترده اعمال شده است. از عمل دشمنان انقلاب که صرف نظر کنیم، در همین چند روز گذشته رییس مجلس به بهانه یک طرح که در مجلس در جریان است، مورد هجوم شدید برخی از نیروهای سیاسی قرار گرفت. رییس جمهور کشورمان به بهانه تخلفی که دولت عهدشکن آمریکا انجام داده بود، با سیلی از اتهامات رو به رو شد. برخی از رسانه های داخلی با هدف قرار دادن بیت امام، عرصه تخریب را تا به کانون انقلاب هم کشاندند و....

شاه بیت سخنان امروز رهبر انقلاب ، دعوت به « پایان بخشیدن» به این موج تخریب «نیروهای انقلاب» است. امروز هر صدایی که متصدیان نظام اسلامی را تخریب می کند، از هر بلندگویی که باشد، پژواک سخن و خواسته ی دشمنان است.

انسجام ملی وظیفه ماست و همه و بیشتر از دیگران، وفاداران به انقلاب وظیفه دارند از خط تخریب ،که گاه به «دشنام گویی به یکدیگر» می انجامد، دوری کنند. یادمان باشد روی سخن رهبر انقلاب قبل از هر کس ، با کسانی است که در اردوگاه جمهوری اسلامی تعریف می شوند. پس دوستداران امام و انقلاب و رهبری، بیش از هر کس دیگر نسبت به « توهین نکردن» وظیفه دارند.

امروز روز همدلی است و این بیش از هر کس وظیفه نیروهای انقلاب را سنگین می کند.

به فرموده رهبر انقلاب یک بار دیگر توجه کنید: «در فضای عمومی و فضای مجازی متأسفانه توهین و اهانت و تهمت زدن به یکدیگر از سوی جمعی رایج شده است که اینها گناه کبیره است؛ روح پرداختن به یکدیگر را بگذارند برای وقت دیگر. الان که دشمن مقابل ما ایستاده است در راستای وحدت حرکت کنند. جنگ روانی دشمن را برخی مطبوعات و روزنامه ها در داخل تکرار نکنند»

و متأسفانه باید گفت اشعار مداح امروز نماز عید فطر، نه تنها هیچ ربطی به این روز نداشت، بلکه از این توصیه رهبر انقلاب نیز فرسنگ ها فاصله داشت، اما می توان با اغماض از کنار آن گذشت، چراکه وی هنوز سخنان رهبری را نشنیده بود.

ان شاء الله در آینده همه بیشتر مراقب خواهیم بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار:25خرداد1397، کدخبر: 942898: www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
واقعا باید به این صحبت ها توجه کرد و ازشون کمالاستفاده رو برد ن۰ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین