پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
نخست‌وزیر جوان کانادا به دلیل کوتاهی در اعلام دارایی جدیدش، جریمه شد.

شعار سال: خبرگزاری اسپوتنیک نوشت،جاستین ترودو، نخست وزیر جوان کانادا به دلیل کوتاهی در اعلام جدیدترین دارایی اش، جریمه شد.

بر اساس قانون کانادا، نخست وزیر این کشور باید هر هدیه ای را که به ارزش بیش از ۲۰۰ دلار (آمریکا) دریافت می‌کند، ظرف ۳۰ روز گزارش دهد.

ترودو به تازگی با یک عینک آفتابی گرانقیمت در محافل عمومی حاضر شد. «وید مک لاچلان»، نخست وزیر جزیره پرنس ادوارد (کانادا) تابستان گذشته این عینک گرانقیمت را به ترودو هدیه داده بود. کوتاهی ترودو در گزارش کردن این دارایی جدید موجب شد ۱۰۰ دلار کانادا (۷۵ دلار آمریکا) جریمه شود.

به گفته سخنگوی مطبوعاتی نخست وزیر کانادا، این عینک بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار آمریکا ارزش دارد و جاستین ترودو در گزارش آن به بخش دارایی کوتاهی کرده است. در نتیجه این خطای اداری، او مجبور بهپرداخت جریمهاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 2 تیر 97، شماره: 3404042


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
خیلی جالبه که نخست وزیر این کشور به راحتی داره جریمه میشه در حالی که اینجا مسئولین حتی اگر جنایتی رو هم انجام بدند جریمه نمیشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین