پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۳۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس گفت: به هیچ عنوان رستوران‌ها نباید بابت حق سرویس از مشتریان مبلغی دریافت کنند مگر آنکه مورد خاصی همچون ولیمه و جشن در میان باشد.

شعار سال: سید علی اصغر میر ابراهیمی در مورد عملکرد رستورانها در ایام نوروز گفت: رستوران‌های تهران در ایام نوروز عملکرد خوبی داشتند و ما هیچ شکوائیه‌ای از وضعیت نامناسب رستوران‌ها دریافت نکردیم.


وی در واکنش به اظهارات رئیس سازمان تعزیرات در خصوص وضعیت اسفبار برخی رستورانها و کشف مواد فاسد و سمی در آنها تصریح کرد: سازمان تعزیرات اشتباه سهوی می‌کند چون چلوکبابی، فست فودی و حلیم فروشی را به چشم رستوران می‌بیند و در صورت تخلف از ناحیه اینها با عنوان رستوران آنها را مورد خطاب قرار می‌ دهد ضمن آنکه بعضی از واحدهای متخلف، فاقد مجوز از اتحادیه هستند.

به گفته میرابراهیمی یک هزار رستوران دارای جواز کسب و 300 واحد دیگر نیز در صف انتظار و در حال اقدام برای کسب مجوز رستوران هستند.

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس از تعطیلی یک واحد تهیه غذا در منطقه نازی آباد تهران خبر داد و افزود: در منطقه نازی آباد یک واحد صنفی به علت کشف مواد سمی و فاسد پلمب شده که این واحد صنفی، رستوران محسوب نمی‌شود و فاقد جواز از اتحادیه بوده است.

وی در مورد تعطیلی دو رستوران صاحب برند و معروف در تهران نیز گفت: یکی از آن رستورانها تحت نظارت حوزه شمیرانات است و به ما ارتباطی ندارد و دیگری هم در دسته ی چلوکبابی و چلوخورش جای دارد.

میرابراهیمی با بیان اینکه هیچ یک از رستوران های تهران در ایام نوروز پلمب نشده است؛ تاکید کرد: هیچ تخلفی از ناحیه رستوران های دارای مجوز در تهران در ایام نوروز صورت نگرفته است.

وی در خصوص دریافت حق سرویس از مشتریان توسط برخی رستوران ها اعلام کرد: به هیچ عنوان رستوران‌ها نباید بابت حق سرویس از مشتریان مبلغی دریافت کنند مگر آنکه مورد خاصی همچون ولیمه و جشن در میان باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 16 فروردین 1395 کد مطلب :155371 www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین