پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا آزمایش موشکی اخیر ایران را ناقض برجام قلمداد نکرد

شعارسال: به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امورخارجه آمریکا، «مارک تونر» در ادامه سخنان خود با بیان این ادعا که واشنگتن باید شرکت ها و بانک های جهانی را درباره رابطه با ایران توجیه کند، گفت: واشنگتن با شرکت ها و بانک ها در سراسر دنیا گفتگو های لازم را انجام داده و آنان را در زمینه میزان برداشته شدن تحریم ها ضد ایران در قالب برجام توجیه می کند.

وی در ادامه درباره موضوع دسترسی ایران به دلارهای آمریکایی با توجه به توافق هسته ای افزود: در حال حاضر متن برجام را در اختیار ندارم، اما به جرات می گویم که واشنگتن برنامه ای برای در دسترسی ایران به نظام مالی خود ندارد.

تونر در توضیح گفته خود تصریح کرد: برای برخورداری از جزئیات بیشتر در این باره می توانید از وزارت خزانه داری اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا درباره آزمایش موشکی ایران اظهار داشت: آزمایش های موشکی اخیر را در ایران نقض برجام نیست، اما زیر نظر داشتن ایران در این زمینه ضرورت دارد.

این مقام آمریکایی در ادامه افزود: ایران تاکنون نشان داده که به توافق هسته ای اخیر پیابند بوده و تاکنون از آن سرپیچی نکرده است.

وی در عین حال مدعی شد که این حق برای ما محفوظ است که هر زمان که بخواهیم ایران را مورد تحریم قرار دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17فروردین1395، کدخبر: 3590735: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
0
باید توجیه می کردید نه توجیه می کنیم. خوشم میاد از رهبرم که خوب دست تونو می خونه و با یک پیام کل کشور رو بر علیه شما هوشیار می کنه. اصطلاح شیطان بزرگ واقعا برازنده شماست .
ولی چه سود که نمی تونید واقعیت ها رو ببینید و درس بگیرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
0
با نظرات این عزیز بزرگوار کاملا موافقم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین