پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
مدیرکل راه آهن لرستان گفت: ریل باس حومه‌ای لرستان با صرف هزینه ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
شعار سال: مدیرکل راه آهن لرستان گفت: ریل باس حومه‌ای لرستان با صرف هزینه ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
رحمت رحمت‌نژاد عصر امروز در آئین بهره‌برداری از ریل باس حومه‌ای استان در شهرستان دورود اظهار داشت: ریل باس دورود دارای چهار واگن است که دو طرف آن واگن‌های کشنده دارد و با ظرفیت 336 نفر و با خدمات خوب در راستای ارتقای ارائه خدمات به مسافران است.

وی با اشاره به اینکه این قطار دارای سیستم تهویه مناسب و سیستم سرمایشی و گرمایشی خوبی است افزود: باتوجه به اینکه قیمت ریل باس از دورود تا تنگ هفت طبق تعرفه 10هزارتومان است، اما راه‌آهن هیچ‌گونه افزایشی را برای بلیط این قطار قائل نشده و نرخ این بلیط همان دوهزارتومان قطار سابق است.

مدیرکل راه آهن لرستان با تأکید بر اینکه پیگیری‌های لازم برای ارتقای کیفیت راه‌آهن دورود در دستور کار قرار گرفته است عنوان کرد: دستگاه ریل باس با ارز مبادله‌ای 30میلیاردتومان خریداری شده‌است.

وی بیان کرد: تنها بلاکی که در محور جنوب بازسازی نشده، محور به سمت بیشه با طول 17 کیلومتر است که این محور با توجه به وجود تونل‌های طویل، قوس‌های زیاد و عدم دسترسی راه جاده‌ای یکی از صعب‌العبورترین بلاک‌های راه‌آهن کشور بود که عملیات ساماندهی آن محقق و رکورد جدیدی نیز در راه‌آهن با 5.5 روز مسدودی، 3.5 کیلومتر عملیات بازسازی ثبت شد.

رحمت‌نژاد گفت: از ابتدای سال 92 تا به امروز 130 کیلومتر 155کیلومتری حوزه استحفاظی راه‌آهن لرستان با صرف اعتبار 210 میلیاردتومان بازسازی شده‌است.

مدیرکل راه آهن لرستان با بیان اینکه بهسازی ساختمان اداره کل با هزینه 200میلیون تومان و دو راه‌بندی با صرف هزینه 350میلیون تومان انجام‌شده، خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی سرویس‌های بهداشتی در دورود با هزینه 800میلیون و ساماندهی ایستگاه‌های پلیس ازنا، دورود و بیشه با صرف هزینه 200میلیون تومان انجام شده‌است.

وی با اشاره به پروژه زیباسازی ایستگاه ازنا با صرف هزینه 300میلیون تومان اظهار داشت: ساماندهی پانل تمام ایستگاه‌های راه‌آهن و اتاق علائم و ارتباطات نیز انجام شده‌است.

رحمت نژاد با بیان اینکه سه میلیارد و 200 میلیون برای پله‌برقی پل وحدت دورود هزینه شده‌است افزود: ایستگاه مؤمن‌آباد برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران در حال ساماندهی بوده و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌آهن در کیلومتر 500 چم‌سنگر با اعتبار 800 میلیون تومان دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 تیر 1397، کدخبر: 1763005 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
بعد از مدت ها ما تو حوزه استان لرستان داریم خبر های خوش می شنویم! واقعا به جز تهران باقی استان ها دارن فراموش میشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
خداروشکر که این کارها در سایر استان ها جز تهران هم در حال انجامه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین