پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
رعایت نشدن ایمنی موجب بروز حادثه در راه آهن لرستان شد.

شعار سال: مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس گفت:رعایت نشدن ایمنی موجب بروز حادثه در راه آهن لرستان شد.

مهرداد انصاری در تشریح چگونگی وقوع حادثه گفت: صبح امروز کارکنان یکی از شرکتهای راه آهن که عملیات بازسازی خطوط ریلی را انجام می دهند پس از بارگیری ریل و تراوس از ایستگاه تنگ هفت به محل اعزام می شوند که در مسیر زنجیرهایی که برای مهار بار تعبیه شده بود پاره شده و بار قطار به شدت با 2 تن از کارکنان برخورد می کند.
وی گفت:دراثر این حادثه متاسفانه یک نفرجان باخت ویک نفر هم از ناحیه پا مصدوم شد که با کمک امداد هوایی به بیمارستان انتقال یافت.
مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس که حادثه در حوزه استحفاضی وی رخ داده است با بیان اینکه در این حادثه مسائل ایمنی رعایت نشده است گفت: مسئولان شرکت باید پاسخگو باشند.
انصاری با ابراز همدردی با خانواده جان باخته و مجروح این حادثه گفت:این حادثه خللی در مسیر راه آهن لرستان ایجاد نکرد و تردد قطار ها طبق برنامه ادامه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کدمطلب:۱۸۰۵۵۱۵، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین