پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
محمد خدابخشی ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان الیگودرزی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مقایسه شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور در قبل از انقلاب و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 38 سال گذشته خدمات ارزشمندی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است.
شعارسال: وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در الیگودرز گفت: در این مدت در بخش های مختلف از بهداشت و درمان که از ضرورت های شهرستان بود، اقدامات بسیاری صورت گرفته است.

خدابخشی راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی در الیگودرز، افزایش تجهیزات بیمارستان، راه اندازی کلینیک جراحی مغز و اعصاب و انجام بیش از 70 مورد جراحی را از دیگر اقدامات دانست و افزود: نیازهای شهرستان در بخش های ام آر ای و دیگر ضروریات درمانی بر آورده شده و به زودی شاهد بهره مندی مردم از این خدمات هستیم.

وی گفت: بازسازی درمانگاه 17 شهریور، ارتقا درمانگاه تأمین اجتماعی و افزایش رشته های دانشکده پرستاری و دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به حوزه راه اشاره کرد و گفت: اقدامات اولیه احداث جاده الیگودرز به مسجد سلیمان انجام شده و با جذب اعتبار اولیه به زودی به پیمانکار واگذار می شود.

وی افزود: ادامه عملیات جاده الیگودرز به خمین و الیگودرز به داران پس از رفع نقایص و نقاط حادثه خیز از سر گرفته می شود.

نماینده الیگودرز با اشاره به خسارات طرح قمرود گفت: در جلساتی که با وزارت نیرو داشتیم، برای جبران خسارات این طرح خواسته هایی عنوان کردیم که پذیرفته شدند و از آن جمله نهایی شدن واگذاری ایستگاه پمپاژ بود که نماینده سابق هم پیگیری کردند.

وی افزود: همچنین سد عالی محمود را زنده نمودیم و از سال آینده عملیات آن از سر گرفته می شود.

این مسؤول با اقداماتی که در حوزه مدیریت شهری انجام شده، اشاره نمود و افزود: برای تقویت شهرداری طی جلساتی که با وزارت کشور داشته ایم، اعتبارات و امکانات و بسته های حمایتی برای این نهاد مصوب شد.

رییس کمیسیون دیوان محاسبات به بحث راه آهن اشاره کرد و گفت: این طرح سال گذشته 3 میلیارد تومان اعتبار داشته که همه مبلغ جذب نشد اما در سال 96 مبلغ 22 میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در زیرساخت ها الیگودرز رتبه هشتم استان را دارد، عنوان کرد: متأسفانه هیچ اقدامی در بهبود این وضع صورت نگرفته و در گذشته برخی از نمایندگان از پلکان رأی مردم بالا رفته بجای استفاده از فرصت های طلایی جهت رفع مشکلات این شهرستان و توسعه الیگودرز اقدامات ساختارشکنانه در مجلس انجام دادند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با بیان اینکه برخی نمایندگان بجای استفاده از فرصت ها در مجلس ساختارشکنی کردند، افزود: بحث پالایشگاه را پیگیری نمودیم و بنا را بر حمایت از سرمایه گذار بومی قرار دادیم، اما گویا شرکای اصفهانی پشیمان شدند، ولی آن را پیگیری می کنیم، تا به نتیجه برسد.

وی به بحث اشتغال اشاره کرد و افزود: از این پس بیشتر وقت خود را در جهت اشتغال زایی شهرستان صرف می کنم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395، کدخبر: 13951122000919، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین