پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر از نجات جان یک مادر باردار پلدختری توسط بالگرد هوایی ۱۱۵ لرستان خبر داد.
شعارسال: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر از نجات جان یک مادر باردار پلدختری توسط بالگرد هوایی ۱۱۵ لرستان خبر داد.

بالگرد اورژانس هوایی لرستان برای نجات جان مادر باردار پلدختری اعزام شد و این مادر باردار را به بیمارستان عسلیان خرم‌آباد منتقل کرد.

شمس‌الدین فریدونی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر از نجات جان یک مادر باردار پلدختری توسط بالگرد هوایی 115 لرستان خبر داد و اظهارداشت: با درخواست کمک رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر جهت نجات جان یک مادر باردار 21 ساله که حین زایمان با مشکل مواجه شده بود از اورژانس هوایی استان لرستان یک فروند بالگرد به پلدختر اعزام شد.

وی افزود: مادر باردار پس از درمان‌های اولیه در بیمارستان پلدختر با کمک فوریت‌های پزشکی به بالگرد که در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهر نشسته بود منتقل شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر عنوان کرد: بالگرد اعزامی بلافاصله مادر باردار را جهت درمان و زایمان به بیمارستان عسلیان خرم‌آباد انتقال داد.

وی از درخواست به‌موقع بابایی رئیس شبکه بهداشت و درمان جهت اعزام بالگرد و تلاش عوامل فوریت‌های پزشکی و میری مسئول اورژانس 115 شهرستان پلدختر برای نجات جان این مادر باردار تقدیر کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 تیر 1396، کدخبر: 1469330، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین