پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
مدیرعامل ای‌تی آر از مذاکره این شرکت با امریکا برای تحویل چهار فروند هواپیمای‌ ای تی آر ۷۲-۶۰۰ تکمیل شده در خط مونتاژ به هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد.

شعار سال: کریستن شرر گفت: به علت تحریم‌های امریکا علیه ایران، بالا رفتن نرخ دلار و احتمال برنده نشدن سفارش مهمی در ۲۰۱۸، این شرکت خود را آماده سالی بسیار ضعیف‌تر از ۲۰۱۷ می‌کند.

کریستن شرر با بیان اینکه از ۲۰ هواپیمای سفارش داده شده ایران تا به حال هشت فروند آن را تحویل داده‌ایم، گفت: ما در حال حاضر ۱۲هواپیما را در فرآیند تولید داریم که دو فروند از آن ها تکمیل شده‌اند.

همچنین شش فروند از هواپیماها روی خط مونتاژ هستند و ساخت چهار فروند آخر شروع شده و مشغول سفارشی‌سازی آن ها هستیم. مدیرعامل‌ ای تی آر ادامه داد: ایرانی‌ها می‌خواهند هواپیماهای خود را تحویل بگیرند اما ای‌تی‌آر هیچ ریسکی را در تقابل با مقامات امریکایی نخواهد پذیرفت و خود را در معرض تحریم‌های امریکا قرار نمی‌دهد. البته ما در حال مذاکره با مقامات امریکایی هستیم تا بتوانیم دو فروند هواپیمای تکمیل شده و دو فروند دیگری را که در انتهای خط تولید قرار دارند به ایران تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه عملی شدن این برنامه، نیازمند درخواست مجوز جدید از امریکا است، اظهار داشت: در حال حاضر مجوز قبلی اوفک لغو شده است. ضمن اینکه دو هواپیمای تکمیل شده از لحاظ فنی توسط ایرانیان مورد قبول واقع شده‌، اما نمی‌توان آن ها را تحویل داد که درنتیجه هدفگذاری‌ ای تی آر برای تحویل هواپیما به مشتری‌هایش در سال ۲۰۱۸ با آسیب مواجه خواهد شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 9 تیر 97، کد مطلب: 472157، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
هواپیما های شرکت های ایرانی واقعا قدیمی شدن و این یه خطر جدیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین