پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شاهدیم که هرروز از سوی آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان غربی او نسبت به فعالیت‌های دفاعی ایران مشکل‌تراشی صورت می‌گیرد و دشمنان به‌بهانه توسعه دفاعی سعی در عدم‌تحقق وعده‌های نسیه‌ای در برجام دارند.

شعارسال: سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان، اظهار داشت: ما در طول برجام شاهد نقض عهدهایی از طرف مقابل بودیم که از نظر ما توافق خوبی صورت نگرفت چرا که ما تعهدات نقضی را در این توافق دادیم و امروز متأسفانه منتظر تحقق وعده‌های نسیه‌ای دشمن هستیم.

وی ادامه داد: چون طرف دشمن است و هرگز به وعده‌های نسیه خود عمل نمی‌کند و هرروز برای تحقق وعده‌های نسیه بهانه تراشی می‌کند، شاهدیم که در مقابل توسعه سیستم موشکی کشورمان که صرفاً یک اقدام دفاعی است و برای دفاع از خود محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه توسعه سیستم دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه ربطی به هیچ کشوری ندارد، گفت: ما شاهد هستیم که هرروز از سوی آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان غربی او نسبت به فعالیت‌های دفاعی ایران مشکل تراشی صورت می‌گیرد و به‌بهانه توسعه حوزه دفاعی کشور سعی می‌کنند وعده‌های نسیه‌ای برجام محقق نشود.

نقوی حسینی تصریح کرد: متأسفانه در چنین شرایطی برخی‌ گاهی اوقات ناآگاهانه و برخی اوقات نیز آگاهانه اظهار نظر‌هایی می‌کنند که در این اظهار نظر‌ها در میدان دشمن قرار می‌گیرند و همان مطالبی را که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌گویند باید از زبان خودی‌ها بشنویم.

وی ادامه داد: همه باید بدانیم که اگر می‌خواهیم کشوری قوی و پرقدرت داشته باشیم، با قدرت بازدارنگی می‌توانیم در عرصه منطقه و جهانی اظهار وجود کنیم والّا زمانی که دشمن به توافق بین المللی خود عمل نمی‌کنند خیلی ساده‌لوحانه است و گاهی اوقات نیز خائنانه است که القا کنیم دشمن وعده‌های خود را محقق می‌کند و مشکلی ندارد و باید با زبان مذاکره با او صحبت کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19فروردین1395، کدخبر: 1041756: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین