پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
استاندار قم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که امسال با آن مواجه هستیم، باید قرنطینه واحدهای مرغداری برای جلوگیری از زیان های احتمالی آنفلوانزای مرغی جدی تر از سال های گذشته پیگیری شود.
شعار سال: استاندار قم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که امسال با آن مواجه هستیم، باید قرنطینه واحدهای مرغداری برای جلوگیری از زیان های احتمالی آنفلوانزای مرغی جدی تر از سال های گذشته پیگیری شود.

سید مهدی صادقی در جلسه ستاد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان درقم افزود: سال گذشته شیوع آنفلوانزای مرغی تلفات بسیار زیادی به مرغداران استان وارد نمود.

وی اضافه کرد: دلیل اصلی شیوع و زیان های اقتصادی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان باید آسیب شناسی شود تا دیگر شاهد این اتفاق در استان نباشیم.

صادقی با اشاره به مباحث کارشناسی مطرح شده در جلسه، گفت: آنچه که کارشناسان روی آن تاکید می کنند، قرنطینه واحدهای آلوده یا پیشگیری از شیوع این ویروس می باشد که باید در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اگر تمام همت خودمان را برای اجرای شرایط قرنطینه در مرغداری یا خارج از آن قرار دهیم و بر اساس تجربه های گذشته عمل نماییم ،در کارمان موفق خواهیم شد.

وی به لزوم آموزش های لازم درخصوص صنعت مرغداری تاکید کرد و گفت:اگر این آموزش ها همراه با توجیه افراد باشد، به طور حتم اثرگذاری بیشتری دارد.

استاندار قم ادامه داد: اگر مرغداران به خوبی توجیه شوند و تشخیص دهند که پیشگیری و قرنطینه منافعشان را تامین و از ضرر و زیان جلوگیری می کند، با کارشناسان همراهی می کنند، به شرطی که خودمان نیز عامل به انجام جدی این طرح باشیم.

وی گفت: مصوبه های کمیته های پنج گانه ای که در امر پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان فعال هستند باید کارشناسی تر باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 16 تیر 1397، کدخبر: 726310 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین