پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
سخنگوی وزارت امور خارجه خواستار توجه جدی همه دولتها و کشورها به پدیده هولناک تغییرات آب و هوایی و اقلیمی و اجرای تعهدات خود شد.

شعارسال: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از مرگ دهها تن در کانادا بر اثر گرما و همدردی با مردم این کشور، خواستار توجه جدی همه دولتها و کشورها به تغییرات آب و هوایی و اقلیمی و تبعات آن - که سالانه جان هزاران انسان و دیگر گونه های گیاهی و جانوری را می گیرد و آینده زمین را با چالش جدی روبرو کرده است - و اجرای تعهدات خود در زمینه مقابله با این پدیده هولناک شد.

قاسمی با تقبیح خروج آمریکا از معاهدات جهانی همچون پیمان زیست محیطی پاریس و زیر پا گذاشتن تعهدات بین المللی خود، بر لزوم‌ پایبندی کشورهای بزرگ صنعتی که سهم بسیاری در تولید و انتشار گازهای گلخانه ای و دیگر آلاینده ها و در نتیجه گرمایش زمین و دیگر پدیده ها همچون خشکسالی و طوفان های گرد و غبار دارند، شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 18تیر1397، کدخبر: 788824: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ایان خودش از عوامل تغییرات آب و هوایی هست ؛ این سیاست های مسخره افزایش جمعیت به نظر من دیگر جوابگو در جهان نیست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
یکی از این ها مسلما باید آمریکا باشد که به راحتی از پیمان و توافق آب و هوایی پاریس خارج شد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین