پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
دولت امارات برای جبران کمبود نیروی نظامی در جنگ یمن، مدت زمان خدمت سربازی در این کشور را از 12 ماه به 16 ماه افزایش داد.

شعارسال:دولت امارات برای جبران کمبود نیروی نظامی در جنگ یمن، مدت زمان خدمت سربازی در این کشور را از 12 ماه به 16 ماه افزایش داد.

به نقل از الجزیره، ارتش امارات با انتشار بیانیه‌ افزایش مدت خدمت سربازی اجباری برای مردان در این کشور را تائید کرد.

در این بیانیه آمده است: ارتش امارات خدمت سربازی اجباری را یکی از موثرترین و مهمترین مسائل راهبردی با توجه به بازده‌های استراتژیک قابل انتظار آن در زمینه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، ملی، اجتماعی و اقتصادی می‌داند.

امارات متحده عربی ابتدا در سال ۲۰۱۴ خدمت سربازی اجباری را برای مردان در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در این کشور وضع کرد. با این حال طبق قانون این کشور کسانی که تحصیلات دبیرستان را به پایان نرسانده باشند می‌بایست دو سال خدمت سربازی اجباری انجام دهند.

امارات به عنوان یکی از کشورهای شرکت کننده در ائتلاف عربی به رهبری عربستان از سال 2015 در حمله به یمن حضور فعالی داشته است. حمله ای که باعث تلفات انسانی و صرف هزینه های مادی فراوانی برای این کشور شده است.

شعارسال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت ایسکانیوز، تاریخ انتشار18تیر97، کدخبر: 960133، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
هیچکدام از این ها به پای ایران نمیرسند در خدمت اجباری
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین