پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
نمایشگاه بین المللی تجارت در دمشق با حضور ۴۳ کشور آغاز شده و حتی کشورهایی مانند امارات، فرانسه، بلژیک، ایتالیا، هلند و ... برای بهره مند شدن از منافع بازسازی سوریه، خود را به این کشور رسانده اند.

شعارسال: «فارس الکرتلی» مدیر کل نمایشگاهها و بازارهای بین المللی سوریه اعلام کرد: هدف سوریه از برپایی این نمایشگاه این است که مسئولان سوری می خواهند سرآغازی برای بازسازی سوریه باشد، به گونه ای که شرکتهای حاضر در این نمایشگاه در پی جای پایی برای مشارکت در بازسازی سوریه هستند.کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران، روسیه، مصر، امارات، ونزوئلا و عراق در این نمایشگاه بین المللی حضور دارند و نکته جالب توجه در نمایشگاه امسال حضور برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه، بلژیک، ایتالیا، هلند و یونان است.

به گزارش روزنامه اطلاعات، در این راستا «بلومبرگ» نوشت: پرچم ۲۳ کشور به عنوان شرکت کنندگان مستقیم این نمایشگاه و پرچم نمایندگان ۲۰ کشور دیگر در ورودی این نمایشگاه در شهر دمشق، پایتخت سوریه به اهتزاز درآمده است.

خانم بثینه شعبان مشاور بشار اسد نیز تاکید کرده است: جنگ پایان یافته و دوران سازندگی آغاز شده است و ما در آغاز مسیر بازسازی سوریه هستیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20تیر 1397 ، کدخبر: 13970420000498،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
همه دنیا مثل زالو افتادن به جون این بیچاره ها
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین