پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۶۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
استاندار گلستان گفت: ما در استان‌های شمالی به دلیل داشتن امکانات و ظرفیت‌های خوب، در عرصه صرفه‌جویی خیلی کم فروغ بوده‌ایم.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سیدمناف هاشمی در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال ۹۷، اظهار کرد: شرایط امروز جامعه ایجاب می‌کند در تمام موضوعات با هم متحد و همدل‌ باشیم.

وی با اشاره به این که دستگاه های اجرایی موظفند برنامه هایی در راستای پیشگیری ارائه کنند، افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی زمینه ساز پیشگیری از وقوع جرم است.

هاشمی گفت: بحران‌هایی که در این ایام در کشور به وجود آمد براساس بی‌تدبیری‌ها بوده و می‌توانیم به سمتی پیش برویم که این تهدیدات و بی تدبیری ها را دور زد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: امنیت یک نعمت الهی برای مردم است و اگر جرمی در جامعه رخ دهد، امنیت خدشه دار می شود.

هاشمی با بیان این که وحدت در حل مشکلات تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی اجرای صحیح قوانین والگوی جامعه هستندو ما باید بتوانیم تغییر رویکرد در جامعه ایجاد کنیم.

وی با بیان این که اگر مردم به مسئولان اعتماد کنند جامعه سالمی خواهیم داشت، یادآور شد: ما باید به مردم اعتماد کرده و آنها را از خودمان بدانیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: پدیده جرم امروزه یکی از مشکلات و معضلات اساسی جوامع بشری تبدیل شده، به طوری که جرم نه تنها به قربانیان مستقیم خود بلکه به سایر افراد جامعه هم زیان وارد می سازد.

وی افزود: از موارد مهم در بحث پیشگیری استفاده از ظرفیت های مردمی، روحانیت، بسیج، شوراها، دهیاران و غیره است و باید بابرنامه ریزی مناسب این مهم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: اما همه چیز در استان پول نیست و بسیاری از مباحث در حوزه جرائم و پیشگیری از جرائم با تدابیر امکان‌پذیر است و نیازی به پول و بودجه هم ندارد.

هاشمی با اشاره به این که باید آسیب‌ها را برجسته کرد و به سمت حل آن معضل و مشکل پیش برویم افزود: نسبت به همه معضلات نمی‌توان اقدامات قضایی و انتظامی داشت بلکه باید به سمت پیشگیری و فرهنگ‌سازی هم پیش رفت.

وی خاطرنشان کرد: ما در استان‌های شمالی به دلیل داشتن امکانات و ظرفیت‌های خوب، در عرصه صرفه‌جویی خیلی کم فروغ بوده‌ایم اما در استان های دیگر از جمله یزد مردم خیلی مقاوم‌تر نسبت به مشکلات هستند و صرفه‌جویی را با دقت بیشتری اجرا می‌کنند.

استاندار گلستان تاکید کرد: بحران آب برای ما یک فرصت است تا از این نعمت به خوبی استفاده کنیم و صرفه‌جویی در استان را فرهنگ‌سازی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 تیر 97، کد مطلب: 4343248: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
مردم شمال کشور در مهربانی و همدلی بی نظیرند
اینکه در زمینه مصرف اب کم کاری صورت گرفته به عدم فرهنگسازی صحیح بر می گردد
م.ص76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
استان های شمالی باید در این امر پیشقدم بشن
اینکه خودشون به اب دسترسی دارند اصلا دلیل خوبی نیست؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین