پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۴
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: مردادماه امسال و در سالروز تنفیذ حکم رئیس جمهوری، نخستین گزارش مربوط به حقوق شهروندی ارائه شده و امیدواریم در اسفند امسال نیز دومین گزارش آن تقدیم شود.
شعارسال: شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در نشست حقوق شهروندی گیلان که شب گذشته برگزار شد، از آماده بودن پیش نویس اولین پیشرفت ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی خبر داد و اظهارداشت: در مردادماه امسال و سالروز تنفیذ حکم رئیس جمهوری، نخستین گزارش مربوط به حقوق شهروندی ارائه شده و امیدواریم در اسفند امسال نیز دومین گزارش آن تقدیم شود.

وی همچنین از تعریف پروژه ای در جهت تقویت تعامل با سایر قوا در حوزه منشور حقوق شهروندی خبر داد و گفت: هم اکنون نیز همکاری های موجود، بسیار خوب و مناسب است و دولت تلاش دارد نارضایتی عمومی کاهش یافته و مردم بدون سردرگمی و در کمترین زمان ممکن، پاسخ مطالبات خود از مسئولان را دریافت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 22 تیر 1397 ، کدخبر: 13970422000007 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ح75
مگر در ایران کسی هم از حقوقی برخوردار است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
منشور حقوق شهروندی اخه ادم خندش میگیره از حرفایی که میزنید
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این همه گزارش داده شهد چیزی تاحالا بهتر شده؟نه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین