پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۲۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
مدیر ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام کرد: بیشترین تسهیلات تکلیفی و تبصره ای فصل نخست سال جاری به لحاظ تعداد به بخش حوادث غیرمترقبه اختصاص پیدا کرده است.
شعار سال : مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری تسهیلات تکلیفی و تبصره ای در پنج گروه به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار کرد: از مجموع 29 هزار و 196 فقره تسهیلات تکلیفی پرداخت شده در سه ماه نخست سال 97، بالاترین سهم تسهیلات تکلیفی پرداخت شده به تعداد 12 هزار و 68 فقره به بخش تسهیلات حوادث غیرمترقبه تعلق پیدا کرده است.

ایزدی به تسهیلات نوسازی اختصاص یافته به واحدهای آسیب دیده غیر از طرح مسکن مهر که در حوادث غیرمترقبه آسیب دیده اند، اشاره کرد گفت: در این بخش معادل 142 میلیارد و 916 میلیون تومان تسهیلات مشارکت مدنی برای ساخت و بازسازی 4 هزار و 389 واحد آسیب دیده پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تسهیلات پرداختی در حوزه حوادث غیرمترقبه ، به 80 واحد مسکونی خارج از طرح مسکن مهر که به مرحله فروش اقساطی رسیده ­اند(فروش اقساطی سهم الشرکه حوادث غیرمترقبه) به ارزش یک میلیارد و 918 میلیون و 989 هزار و 400 تومان پرداخت شده است.

به گفته ایزدی تسهیلات جعاله در حوزه حوادث غیرمترقبه نیز به 7 هزار و 479 واحد مسکونی که آسیب دیده ­اند پرداخت شده است.

ایزدی تصریح کرد: رقم تسهیلات جعاله پرداخت شده طی سه ماه نخست سال جاری در این بخش معادل 50 میلیارد و 689 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، تاکید کرد: در مجموع، رقم کل تسهیلات تکلیفی پرداخت شده به حوزه حوادث غیرمترقبه معادل 197 میلیارد و 580 میلیون و 935 هزار تومان در قالب 12 هزار و 68 فقره تسهیلات طی سه ماه ابتدایی سال 97 بوده است.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، در بخش دیگری از توضیحات خود به تسهیلات پرداخت شده در بخش بهسازی و نوسازی مسکن روستایی طی سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز مجموعا 4 هزار و 486 فقره تسهیلات با رقمی معادل 59 میلیارد و 535 میلیون تومان در سه بخش تسهیلات مشارکت مدنی و فروش اقساطی سهم الشرکه درون و خارج از طرح مسکن مهر پرداخت شده است.

وی در این باره توضیح داد: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی در این حوزه نیز به تسهیلات فروش اقساطی سهم الشرکه روستایی خارج از طرح مسکن مهر مربوط می­ شود. بررسی­ ها نشان می­ دهد طی سه ماه نخست امسال، تعداد 2 هزار و 514 فقره تسهیلات به ارزش 33 میلیارد و 525 میلیون و 236 هزار تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است. در عین حال سهم این نوع تسهیلات به واحدهای مسکونی مربوط به طرح مسکن مهر نیز معادل یک هزار و 22 فقره بوده که مجموع ارزش آن معادل 6 میلیارد و 193 میلیون تومان بوده است.

ایزدی پنجمین بخش تسهیلات تکلیفی و تبصره ای را گروه تسهیلات اقشار خاص معرفی کرد و گفت: در این بخش نیز مجموعا یک هزار و 74 فقره تسهیلات به متقاضیان اختصاص پیدا کرده است که بیشترین تسهیلات پرداخت شده در این بخش نیز به تسهیلات خرید مسکن ایثارگران معادل 913 فقره مربوط می­شود.

بانک مسکن از جمله بانک­ های پیشرو در تامین منابع مورد نیاز برای بازسازی مناطق شهری و روستایی آسیب ­دیده در زلزله سال گذشته کرمانشاه محسوب می ­شود که با اختصاص ردیف جداگانه تسهیلاتی توانست برابر مصوبات دولت و بانک مرکزی نسبت به پرداخت به موقع تسهیلات بازسازی به زلزله ­زدگان این استان، اقدام کند.

تامین تسهیلات ساخت و تکمیل واحدهای باقی مانده در حال ساخت در طرح مسکن مهر نیز بخش دیگری از تسهیلات پرداختی بانک مسکن را به خود اختصاص داده است. بانک مسکن تنها بانک تامین کننده تسهیلات مورد نیاز طرح مسکن مهر است که تا کنون بیش از 40 هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت ارزان قیمت به پروژه ­های این طرح پرداخت کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرهای بانکی، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397، کدخبر:53579 ،www.newsbank.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
ا.ف75
واقعا همه چی داره به سمتی میره که مارو کشوری بدبخت و بیچاره ای تو جهان نشون بده! بیشترین تسهیلاتی که تو بانک گرفته شده بخاطر حوادث غیر متقربه بوده:/
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین