پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۷۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
محمد اسلامی ظهر شنبه در آیین تقدیر از برترین های بخش صنعت و معدن استان با اشاره به اینکه ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرکهای صنعتی استان توسط بانکها تملیک شده بود، افزود: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، این شمار به ۱۶۰ واحد کاهش یافته است.
شعار سال: استاندار مازندران از تملیک ۱۶۰ واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی توسط بانکها خبر داد.
محمد اسلامی ظهر شنبه در آیین تقدیر از برترین های بخش صنعت و معدن استان با اشاره به اینکه ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرکهای صنعتی استان توسط بانکها تملیک شده بود، افزود: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، این شمار به ۱۶۰ واحد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور متفاوت شده است اظهار داشت: در دنیای توسعه یافته برای ورود به عرصه صنعت و تجارت، آنالیزی از شرایط صورت می دهد و در حوزه کسب و کار کس دیگری برای فعال اقتصادی تصمیم نخواهد گرفت.

وی افزود: اکنون دچار وضعیتی شده ایم که دولت توانمند و ملت توانمند باید روی توانمندسازی ملی کار و تلاش کند و اکنون هزینه های استقلال خود را می پردازیم.

استاندار مازندران اظهار داشت: میلیاردها دلاری که از خزانه دولت های عربی علیه ایران و جنگل تحمیلی هزینه شده است به دلیل استقلال طلبی جمهوری اسلامی است.

اسلامی، فشار از بیرون و گسست از درون را یکی از استراتژی های دشمنان علیه ایران برشمرد و گفت: مواد خام فروختن استراتژی قدرت آفرین نیست و کالاهای نوین را صادرکردن باید در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: ما کشوری بزرگ و قدرتمند هستیم و باید فضا برای فعالیت مردم گسترده تر و بازتر شود و مزاحمت های فراروی تولید را رفع کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اسکن و پایش تمامی واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یادآور شد: بیمه، مالیات، ارزش افزوده، بدهی بانکی و غیره از جمله مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه تحریم های دشمن حرف نیست افزود: ما برای کشور جان و خون داده ایم و آنان هرگز نمی توانند کاری از پیش برند و امروز به اتحاد و همدلی و خرد جمعی نیاز داریم و هرگز نباید در اتاق دربسته برای مردم تصمیم گرفت.

استاندار مازندران با تاکید براینکه بازار با عرضه و تقاضا رونق می گیرد و نمی توان دستوری آن را رونق داد گفت: باید قدرت خرید ایجاد کنیم و باید جدول منابع و مصرف ارزی استخراج شود.

وی میزان صادرات استان در سال قبل را ۴۰۰ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: باید بررسی کنیم در ازای صادرات چه چیزی وارد کشور شده است و باید از بازار پولی و مالی به سمت بازار سرمایه هجرت کنیم.

اسلامی با تاکید براینکه کارتهای بازرگانی را باید جمع کرد و به اهلش سپرد گفت: هدف تحریم از بین بردن مقبولیت نظام است و آنان نمی توانند مشروعیت نظام را از بین ببرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 تیر 1397، کدخبر: 4352796 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
ادم دلش برای مازندارن از چند جهت می سوزه! یکی از جهاتش اینه که خودشون هم پشت هم نیستن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
این واقعا شرم اوره که یک بنگاه رباداری در کشور می اید و قلب تپنده تولید کشور را تملیم می کند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین