پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۴۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایالات متحده دچار بی‌نظمی در دیپلماسی شده، گفت: ترامپ دیپلماسی جاهلانه را دنبال می‌کند.
شعارسال: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، دوم مرداد) پارلمان در تذکری به ماده 110 آیین‌نامه داخلی مجلس استناد کرد و خطاب به لاریجانی که ریاست جلسه را به‌عهده داشت، گفت: امروز از جناب‌عالی این انتظار را داشته و داریم که از طرف مجلس پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را که حرف‌های گُنده‌تر از دهانش می‌زند، می‌دادید.

براساس این گزارش، لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده شاهین‌شهر با بیان اینکه ما "که نباید جواب هر حرف مُفتی را بدهیم"، گفت: این حرف‌ها سطح دیپلماتیک نداشت، او آدم قالتاقی در عرصه بین‌المللی است به‌طوری که او (پمپئو) و رئیسش در سطح بین‌المللی به فساد شُهره هستند.

رئیس مجلس با تأکید بر اینکه ایالات متحده دچار بی‌نظمی در دیپلماسی شده و توحشی را در این عرصه رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: ترامپ دیپلماسی جاهلانه را دنبال می‌کند. خداوند در قرآن می‌فرماید چنین افرادی را به حال خود رها کنید، خودشان، خودشان را خراب خواهند کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 2 مرداد 1397 ، کدخبر: 1784322 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
آیا واقعا استفاده از عبارت حرف مفت، ادبیات یک مرد سیاست است؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
شما که این همه خودت صبح تا شب داری جواب همه خارجیا رو میدی بحجای کار تو مجلس و چسبیدن به وظایف داخلی
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
مهم این است که نباید جواب های ایشان را بدهیم ؛ این ها به نفع هیچکس نیست
ا.ح75
ناشناس
Greece
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
وقتی میدونیم حرفه مفته چرا مثل یه بچه جوابشو دادیم و بحث رو ادامه دار کردیم؟
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین