پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۷۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارزگفت: این طرح در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، گسترش می‌یابد.
شعارسال: حمیدرضا دهقانی‌نیا، در مورد درآمد دولت از اجرای طرح ثبت مشخصات تلفن همراه (رجیستری)، گفت: با اجرای طرح رجیستری عایدی دولت 195 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی بیان داشت: درآمد دولت از 7150 میلیارد ریال به 21 هزار میلیارد ریال از مهر 95 تا خرداد 96 و از مهر 96 تا خرداد 97 رسیده است که بیانگر رشد 195 درصدی است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه طرح رجیستری ادامه دارد و گسترش می‌یابد، افزود: این طرح در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، گسترش می‌یابد.

وی افزود: یک سری نقاط ثبات در طرح مدنظر است که پس از ثبات در این نقاط براساس اولویت‌بندی نسبت به رجیستری کالاهای دوم و سوم اقدام می‌شود.

دهقانی‌نیا در مورد واردکنندگان متخلف موبایل با ارز دولتی گفت: از طریق طرح رجیستری اطلاعات متخلفان به دست آمد و اکنون این اطلاعات در اختیار سازمان تعزیرات است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: سازمان تعزیرات پرونده‌ها را بررسی می‌کند و براساس مستندات حکم مقتضی را صادر می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1397 ، کدخبر: 877699 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ا.ف75
فقط هم بحث این درامد نیست! خیلی بدبینانه ست اینطوری نگاه کردن! خیلی قاچاقش کم میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
اتفاقا بحث دقیقا به روی درامدی هست که دولت داره از این طرح بدست میاره! کجا داره میره این سرمایه ها؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
میزان قاچاق گوشی به کشور با اجرای این ظرح بسیار کم تر شده
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
انقدر مردم زخم خورده اند مخصوصا طبقه کارگری که روی پولی که از روی طرح ریجستری داره درامد دولت میشه هم مطالبه دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین