پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۴۵۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
"تا شنبه قیمت‌ها رو به کاهش بگذارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم بسته ارزی بانک مرکزی و نیز تحریم‌های پیش رو در ۱۳ آبان که مربوط به طلا و ارز است چه سرنوشتی را برای بازار طلا و سکه رقم خواهد زد..."
شعارسال: عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از سرازیر شدن فروشندگان سکه به بازار خبر داد و اعلام کرد که علی‌رغم مراجعه فروشندگان به بازار به دلیل روند کاهشی قیمت‌ها، تعداد خریداران به شدت کاهش یافته است و حتی کسی حاضر نیست با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی سکه بخرد.

محمد کشتی‌آرای با اشاره به وضعیت بازار سکه از صبح امروز تاکنون، اظهار کرد: در ابتدای صبح شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم و بازار سکه فعالیت خود را با قیمت چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) آغاز کرد. پس از آن قیمت‌ها به تدریج روند کاهشی پیدا کرد و به ترتیب به چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان، کمتر از چهار میلیون تومان، سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.

وی با اشاره به روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار ایران درحالی که اونس جهانی تغییر چندانی نداشته است، گفت: با روند کاهشی قیمت سکه و طلا، فروشندگان فراوانی به دلیل ترس از کاهش قیمت‌ها به بازار سرازیر شده‌اند اما به دلیل اینکه قیمت‌ها لحظه به لحظه کاهش می‌یابد، کسی حاضر به خرید نیست و حتی تمایلی برای خرید سکه به قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز وجود ندارد.

کشتی آرای با اشاره به آخرین قیمت سکه در ساعات پایانی امروز گفت: قیمت سکه تمام طرح جدید به سه میلیون و ۷۰۷ هزار تومان کاهش یافته و نیم سکه نیز قیمتی معادل یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان پیدا کرده است. همچنین قیمت ربع سکه ۹۵۱ هزار تومان بوده و سکه یک گرمی نیز به قیمتی معادل ۵۰۶ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲۹۴ هزار تومان قیمت دارد.

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با پیش‌بینی قیمت طلا و سکه طی روزهای آتی، خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم که تا شنبه قیمت‌ها رو به کاهش بگذارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم بسته ارزی بانک مرکزی و نیز تحریم‌های پیش رو در ۱۳ آبان که مربوط به طلا و ارز است چه سرنوشتی را برای بازار طلا و سکه رقم خواهد زد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1397 ، کدخبر: 369411 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
ا.ف75
خب خداروشکر! اخه یه زمانی هرچی هرچقدر گرون میشد مردم توان خرید داشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین