پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری اظهار کرد: درباره رویکرد مجلس نسبت به دولت گفت: اینکه در مدت کوتاهی پنچ سوال از رئیس جمهور مطرح شود جای تامل دارد.

شعارسال: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در حاشیه ختم عباس دوزدوزانی نخستین فرمانده کل سپاه که صبح پنجشنبه در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره اعلام وصول استیضاح وزیر کار در مجلس با تاکید بر اینکه استیضاح، طرح پرسش و تخقیق و تفحص حق نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: آقای ربیعی آمادگی دارد که به دغدغه نمایندگان پاسخ دهد.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که در شرایط فعلی نیاز داریم انسجام و وحدت ملی است، اگر ما به جامعه جهانی پیام وحدت و همدلی خود را منتقل نکنیم حتما آنها سوء استفاده کرده و در داخل کشور نیز امید مردم مورد آسیب قرار می گیرد؛ لذا آنچه که به آن نیاز داریم انسجام و وحدت و امید است که این وحدت و همدلی در سطوح عالی نظام به ویژه بین سران قوا و نیروهای مسلح یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری همچنین درباره رویکرد مجلس نسبت به دولت گفت: اینکه در مدت کوتاهی پنچ سوال از رئیس جمهور مطرح شود جای تامل دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1397 ، کدخبر: 3970511147، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین