پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۴۵۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
مدیرعامل شرکت به پرداخت از اضافه شدن چند محصول جدید به سبد تولیدات این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت در حوزه کیوسک های خاص چند منظوره، فعالیت ویژه ای را آغاز کرده است.

شعار سال: مدیرعامل شرکت به پرداخت از اضافه شدن چند محصول جدید به سبد تولیدات این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت در حوزه کیوسک های خاص چند منظوره، فعالیت ویژه ای را آغاز کرده است.ارائه محصولات جدید در سبد تولیدات سالجاری

به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، محمد علی ترابیان مدیرعامل این شرکت در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ با اشاره به راه اندازی کیوسک های خاص چند منظوره در جایگاه های سوخت، بیمارستان ها، رستوران ها و فود کورت ها اعلام کرد: در این نمایشگاه از کارتخوان های اندروید این شرکت رونمایی کردیم و امیدوارهستیم که در سالجاری این محصول وارد سبد تولیدات شرکت به پرداخت ملت شود.

وی همچنین از اضافه شدن سرویس های جدید به اپلیکیشن موبایلی خبر داد و گفت: تکنولوژی های جدیدی به این نرم افزار افزوده خواهد شد که جذابیت استفاده آن را بیشتر خواهد کرد.

ترابیان با اشاره به جایگاه به پرداخت ملت در کشور در قالب رهبر و پیشرو صنعت پرداخت الکترونیک، رسالت این شرکت را سنگین خواند و افزود: با تاکید بر این جایگاه و مسئولیت است که ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد تنوع محصولاتی در دستور کار شرکت قرار دارد و این امر می طلبد تا این به پرداخت ملت هموار و مستمر تکنولوژی های خود را ارتقاء دهد و از سرویس های به روز تری استفاده کند.

وی با بیان اینکه این شرکت چند سالی می شود رتبه نخست را میان شرکت های پرداخت کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا از نظر موقعیت و جایگاه بازار در اختیار دارد؛ اعلام کرد: صنعت PSP دارای بازاری پیچیده است، رقبا سخت و قدرتمند بوده و نوع رقابت نیز متفاوت به شمار می رود. بنابراین در تلاشیم که برای حفظ موقعیت و جایگاه قبل و امروز خود با استفاده از تکنولوژی های بهتر، تنوع محصولات شرکت را ارتقاء دهیم.

مدیر عامل به پرداخت ملت با مد نظر قرار دادن برنامه های این شرکت در استفاده از ظرفیت استارت آپ ها، فین تک ها و شرکت های تجاری گفت: از آنجا که به پرداخت ملت در صنعت پرداخت، نقش الگو و مدل را ایفا می کند، بنابراین مسوولیت سنگینی بر عهده دارد زیرا بسیاری از شرکت ها دنباله رو این شرکت بوده و اگر گام اشتباهی برداشته شود، کل صنعت متضرر می شود.

وی با بیان این نکته که برای توسعه همکاری مذاکرات متعددی با فین تک ها و استارت آپ ها انجام شده است، افزود: مجموعه ای متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، با عنوان باشگاه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان راه اندازی شده است که طی 2 ماه آینده فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل به پرداخت ملت مکان مورد نیاز برای این مجموعه، تدارک دیده و تجهیز شده است و هم اکنون نیز با چند شرکت استارت آپی، تنظیم قرارداد صورت گرفته است که در اولین فرصت، کار با یکی از آنها به صورت جدی، شروع خواهد شد.

ترابیان هدف از حضور شرکت به پرداخت ملت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نمایشگاه الکامپ را نشان دادن جایگاه پیشرو این شرکت در عرصه تکنولوژی و محصولات نوین به بازدید کنندگان و علاقمند به صنعت پرداخت الکترونیک دانست و ادامه داد: در این نمایشگاه، سمینارهایی با هدف ارتقای سطح علمی شرکت های استارت آپی برگزار می شود که این شرکت ها می توانند با حضور در این سمینارها، علاوه بر ارتقای علمی خود، زمینه های همکاری با به پرداخت را مورد بررسی قرار دهند.

وی به انجام مذاکرات با شرکت های تجاری همکار مانند مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه اشاره کرد و افزود: با برخی از این شرکت ها به مرحله تنظیم قرارداد رسیده ایم که با تحقق این مهم، محصولات جدیدی به بازار ارائه خواهد شد.

مدیر عامل به پرداخت ملت در پایان ضمن اظهار امیدواری از شرایط پیش رو طی سال های آینده گفت: برنامه هایی که از سوی مدیران و کارشناسان تدارک دیده شده است، علاوه بر تحقق اهداف پیش بینی شده منجر به تحولی مطلوب در بازار پرداخت کشور می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار 10مرداد 97، کدمطلب:۸۲۱۵۹۸، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین