پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه احتمال ریاست لاریجانی در مجلس دهم دور از ذهن نیست، گفت: احتمال دارد که نمایندگان مستقل نیز به لاریجانی برای ریاست مجلس دهم رأی دهند.
شعار سال:سیدکمال‌الدین سجادی در خصوص ارزیابی خود از ریاست مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: به‌نظر بنده از قبل نمی‌توان رئیس مجلس را تعیین کرد و صحیح نیست که احزاب و تشکل‌های سیاسی بگویند فلانی رئیس باشد یا نباشد؛ این حق مسلم نمایندگان مجلس است که رئیس را انتخاب کنند؛ لذا پیش‌بینی ریاست مجلس دهم از سوی برخی جناح‌ها منطقی نیست.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات ادامه داد: 69 کرسی هنوز باقی مانده‌اند که باید تعیین تکلیف شوند و این افراد در انتخاب رئیس مجلس نقش دارند؛ امیدوارم که بیشتر این نمایندگان از اصول‌گرایان باشند تا مجلس دهم از دست اصول‌گرایان خارج نشود؛ ضمن اینکه در حال حاضر نیز نمی‌توان گفت که اکثریت مجلس با چه جناحی است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: آقای لاریجانی به‌دلیل اصول‌گرا بودن و اینکه پشتوانه مدیریتی مجلس را در سابقه کاری خود دارد، احتمال اینکه رئیس مجلس دهم باشد، دور از ذهن نیست و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که آقای لاریجانی رئیس و آقای عارف نایب‌رئیس شود و تعیین کننده این موضوع، نمایندگان مجلس هستند.

سجادی گفت: اینکه اصول‌گرایان از آقای لاریجانی برای پذیرش ریاست مجلس دهم حمایت کنند، طبیعی به نظر می‌رسد؛ چراکه او سابقه و تجربه دو دوره ریاست مجلس را دارد و این موضوع زمینه خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: احتمال دیگری وجود دارد که نمایندگان مستقل نیز به آقای لاریجانی برای ریاست مجلس دهم رأی دهند؛ چراکه همه نمایندگان اصلاح‌طلب نیستند و رأی اصول گرایان نیز آقای لاریجانی است و از بین خود اصلاح طلبان نیز برخی نسبت به آقای لاریجانی ممکن است موضع مثبتی داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات ، برگرفته از خبرگزاري خبر آنلاین، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395کدمطلب : 527084 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین