پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۹۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کفش دست دوز، از کمبود مواد اولیه و انتظار تولید کنندگان کفش برای ترخیص مواد اولیه موجود در گمرک خبر داد.

شعارسال: رسول شجری با اشاره به اثرات منفی نوسانات ارز و تامین نشدن مواد اولیه این صنف،­ افزود: به دلیل نرسیدن مواد اولیه به تولیدی های کفش، حجم تولید بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به تامین ۳۰ درصد مواد اولیه تولید کفش از طریق واردات گفت: این مواد بسیار مهم و بخش اصلی تولید کفش را تشکیل می دهند.

شجری­ با اشاره به بسته شدن بخش عمده ای از تولید های کفش به دلیل نبود مواد اولیه ادامه داد: براساس بند ۵ بخشنامه ارزی دولت وارد کنندگان باید مابه التفاوت نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی با نرخ ارز ثانویه را پرداخت کنند که این موضوع در توان مالی این افراد نیست.

رئیس ­­اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان کفش دست دوز با بیان اینکه این روند نباید باعث ایجاد بیکاری شود گفت: راهکارهایی از سوی دولت ارائه شده اما هنوز هیچ کدام عملیاتی نشده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مرداد1397 ، کدخبر: 4376734: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین