پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۳۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
به لطف مصوبه اخیر مجلس قرار است موتور مدیریت استان که به دلیل کهنگی و روغن سوزی برخی از مدیران ضعیف گردید؛ تقویت شود.

شعار سال: یادداشتی از دکتر محمد سرکوهکی تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی سال هاست که بسیاری از کارشناسان و متخصصان ؛ ضعف در ساختار مدیریتی را عامل اصلی عقب ماندگی کشور و استان خوزستان معرفی کرده اند. ضعفی که بخشی از آن ناشی از ناتوانی و بی انگیزگی مدیران و بخش دیگری از آن ناشی از علم و دانش کم و یا غیر مرتبط مدیران است. اما این بار که به لطف مصوبه اخیر مجلس قرار است موتور ضعیف مدیریت استان به دلیل کهنگی و روغن سوزی تعویض شود نباید باز احساسات ورفاقت ها و جناح بندی های سیاسی وقومی باعث تعلل و عدم اقتدار لازم در اجرای سریع این مصوبه گردد. تقریبا بیشتر مدیران استان از جمله مدیران کل و رئسای سازمان ها و معاونین استاندار و مدیران عامل شرکت ها و سایر مدیران شهری و استانی یا بازنشسته اند یا به سن بازنشسته ای رسیده و در حال تمدید هستند یا بازگشت به کار شده اند و یا با تفسیر قوانین و مستندات به کار خود ادامه می دهند!!!. پس باید نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی بر اجرای این قانون در مورد تمام مدیرانی که به سن بازنشستگی رسیده ولی به هر دلیل هنوز به کار خود ادامه می دهند ؛ نظارت دقیق نمایند.

دراینجا از همه صاحب نظران وکارکنان ادارات و صاحبان قلم درخواست داریم به منظور کمک به اجرای سریعتر این بخشنامه مدیرانی که بازنشسته اند ویا باید بازنشسته شوند و یا مدرک غیر مرتبط با مدیریتشان دارند را معرفی نمایند. در انتها بد نیست به نکته ای اشاره کنیم ؛ دیدیم که صندلی ریاست روزی از شما گرفته خواهد شد!! پس خوشا به سعادت مدیرانی که حالا که باید کنار روند نام نیکی در بین مردم در زمان مدیریتشان به جا نهاده باشند ویا خدمتی ماندگار از خود به جا نهاده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ایران باران نیوز، تاریخ -، کد مطلب: 141:www.iranbarannews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین