پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
با اینکه 5 ماه از سال 97 گذشته است، اما خبرهایی از گوشه و کنار برخی از شرکت‌های پیمانکاری صنعت نفت مطرح می‌شود که متاسفانه نتوانستند، به تعهدات ابتدای سال خود عمل کنند و تا کنون یا نتوانستند، حقوق کارکنان خود را بپردازند و یا اگر هم حقوقی پرداخت شده، تنها برای یک ماه و آن هم براساس پایه حقوق‌ سال گذشته است

شعارسال: با اینکه 5 ماه از سال 97 گذشته است، اما خبرهایی از گوشه و کنار برخی از شرکت‌های پیمانکاری صنعت نفت مطرح می‌شود که متاسفانه نتوانستند، به تعهدات ابتدای سال خود عمل کنند و تا کنون یا نتوانستند، حقوق کارکنان خود را بپردازند و یا اگر هم حقوقی پرداخت شده، تنها برای یک ماه و آن هم براساس پایه حقوق‌ سال گذشته است.

به عنوان مثال در یک هفته اخیر چندین نفر از کارکنان شرکت‌های مختلف پیمانکاری با خبرگزاری فارس تماس گرفته و نسبت به عدم دریافت حقوق خود گلایه‌مند بوده‌اند.

از جمله این شرکت‌ها می توان به شرکت آریا اس جی اس که شرکتی است، پیمانکاری اشاره کرد در واقع این شرکت کار بازرسی از پروژه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی رو انجام می‌دهد.

براساس پیگیری صورت گرفته مسئولان این شرکت در مدتی که از سال 97 می‌گذرد، تنها توانسته‌اند، حقوق فروردین ماه را با احتساب پایه حقوق سال 96 پرداخت کنند.

یکی از کارکنان این شرکت بازرسی گفت: در آخرین جلسه‌ای که کارکنان این شرکت با مسئولان خود داشته‌اند، رسما اعلام شده است، این شرکت توان پرداخت حقوق کارکنان را ندارد و در جلسه‌ای که با مدیرعامل شرکت نفت مرکزی نیز داشته‌اند، رسما مدیران این شرکت نیز اعلام کرده‌اند، پولی بابت پرداخت حقوق ندارند که به شرکت‌های پیمانکاری تخصیص دهند و این در حالی است که کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی در سال 97 هر ماه حقوق ماهانه خود را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در جدید دیداری که با مسئولان شرکت خود داشتیم، رسما اعلام شده است، ممکن است این وضعیت تا پایان سال 97 نیز ادامه داشته باشد، برای همین مشخص نیست که مسئولان چه تصمیمی می‌خواهند اتخاذ کنند.

این شرکت هم اکنون کار بازرسی از میادین نفتی و گازی چشمه خوش، آبان، پایدار،

دهلران و آبدانان، آغار و دالان، نار و کنگان ،هوش و تابناک ، خانگیران و تنگه بیجار را برعهده دارد که کارکنان این شرکت به صورت اقماری در رفت و آمد هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29مرداد 1397 ، کدخبر: 13970529000569،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین