پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۱۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
«عبدالسلام علی جابر» سخنگوی رسمی دولت نجات ملی یمن ضمن محکوم کردن جنایت حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به استان الحدیده که در جریان آن دهها کودک کشته شدند، گفت: تداوم جنایت های ائتلاف در حق غیر نظامیان بیانگر خوی وحشی گری آن است.

شعار سال«عبدالسلام علی جابر» سخنگوی رسمی دولت نجات ملی یمن ضمن محکوم کردن جنایت حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به استان الحدیده که در جریان آن دهها کودک کشته شدند، گفت: تداوم جنایت های ائتلاف در حق غیر نظامیان بیانگر خوی وحشی گری آن است.

 جابر تصریح کرد، این گونه اعمال ائتلاف سعودی نشان می دهد که آنها تمامی حرمت های دینی و مذهبی به ویژه در این روزهایی که مسلمانان عید سعید قربان را گرامی می دارند، زیر پا گذاشته اند.

سخنگوی دولت نجات ملی یمن تصریح کرد، اگر جامعه جهانی، این چنین در قبال جنایت هایی که ائتلاف متجاوز سعودی طی چهار سال در حق مردم یمن روا داشته است، موضع گیری سخیف نمی کرد، شاهد آن نبودیم که جنایت پشت جنایت در حق یمنی ها رخ دهد.

جابر گفت که آنها بهای هر قطره خون ریخته شده مردم یمن را پرداخت خواهند کرد و ارتش و کمیته های مردمی این جنایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

وی از تمامی مردم یمن خواست که با کمک های مالی و نیروی نظامی جبهه جنگ علیه دشمن متجاوز را یاری رسانند و با این اقدام شکست سختی را به آنها وارد کنند و تمامی نقشه آنها را برملا سازند.

جابر در پایان از تمامی سیاستمداران، حقوق دانان و رسانه های آزادیخواه خواست که با محکوم کردن این جنایت، از مردم مظلوم یمن حمایت کنند.

در ادامه جنایت های ائتلاف متجاوز عربستان در یمن، جنگنده‌های این ائتلاف، پنجشنبه شب، زنان و کودکان آواره یمنی را در روستای 'الکوعی' از توابع شهرستان «الدُریهمی» الحدیده در غرب یمن هدف قرار دادند که در جریان آن 31 نفر از جمله 27 کودک و 4 زن کشته شدند.

این ائتلاف، 18 مرداد گذشته نیز اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در شهر ضحیان از توابع استان صعده در غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار داد و در نتیجه آن، 51 دانش آموز کشته و 79 نفر دیگر زخمی شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار2شهریور 97، کدمطلب: 827742، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
غیر از ایران هیچ جای دنیا به این بنده خداها توجه نمی کنن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
ا.ف75
واقعا هم همینه! خدا ایشالله هرچی ظالمه از روی زمین برداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
ا.ف75
اینطوری ها هم نیست! بالاخره در جایگاه خدایی خیلی هوای این هارو دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین