پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
میزان نوشت: نام "محمد علی جعفری" به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در لیست ۵۰۰ نفره قدرتمند ترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی " فارن پالیسی" منتشر شده است، دیده می‌شود.

شعار سال:در بخشی از کتاب "کالک‌های خاکی" نوشته گلعلی بابایی که دربردارنده خاطرات سردار محمد علی جعفری از تابستان 1335 تا تابستان 1361 و فتح خرمشهر است آمده است: «اصلاً باورمان نمی‌شد بعد از آن همه سختی‌ها و مشکلاتی که در مدت 25 روز از عملیات "الی‌بیت‌المقدس" با آن دست و پنجه نرم کرده بودیم، این طور آزادانه بتوانیم در خیابان‌ها و کوچه‌های ویران شده خرمشهر قدم بزنیم و در مسجد جامع آن نماز شکر به جای بیاوریم. مهمتر از همه اینها پیام حضرت امام به مناسبت آزادی خرمشهر بود که روح ما را جلا داد».

نام "محمد علی جعفری" به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در لیست ۵۰۰ نفره قدرتمند ترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی " فارن پالیسی" منتشر شده است، دیده می‌شود؛ در این نشریه که سه سال پیش منتشر شده بود، آمده بود که افراد حاضر در این لیست 500 نفره، در واقع 7 میلینیوم درصد از جمعیت کل جهان به شمار می روند اما بیشترین تاثیر گذاری را در سیاست و اقتصاد بین الملل دارا هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات ، برگرفته از خبر گزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 1اردیبهشت 1395کدمطلب : 529029 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین